Jump to content

Boka online?

ever
 Share

Recommended Posts

CDON kommer att skicka ut spelet den 28:a, så du får det den 29:e (om ingen lastbil med SA-spel från DFDS försvinner eller så...).

Med all kontakt jag har haft med CDON kan jag bara säga att dom verkligen rekommenderas! Det sitter mycket bra och förstående personer bakom websidan och dom har hjälp GTAsajten mycket. (iof har vi hjälpt dom mycket med :D)

Men vad händer om så många beställt GTA:SA att alla inte får det!! :'(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bestäl från discshop.se , de är bra och leverar i tid plus att det inte är någon frakt. Sen har jag frågat dem om eventuella problem med leverans eftersom jag hört att det var problem med förra spelet på en del sidor och de sade att det var Take2 som sjabblade till det förra gången.

Jag kan även säga att alltid när jag förbokat filmer så har jag fått de på releasdagen utan några förseningar.

Just det! När ni är inne på sidan så sök San Andreas och inte GTA eller Grand Theft Auto.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tackar för alla svar! Är ju inte så inne i de här med internetshopar o sånt :P

Har beställt genom cdon iaf...hoppas de kommer itid

Nån sa något om att man kanske inte fick det itid för posten fick det den 29:e och skulle sedan skicka ut lappen, då kan man bara ringa till postkontoret och fråga om det ligger något paket till er som kom in idag, så har jag gjort när jag väntat paket från privatpersoner iaf och då har det ibland legat på posten och jag har kunnat hämta ut det med leg.

Good hunting!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varje gång jag har förbokat nånting så har jag aldrig fått det på eller före releasedagen.

Kan ju vara så att jag haft otur osv, men dom flesta gångerna så har det vart så att posten har fått det på releasedagen, men sen så måste dom skicka ut den där lilla lappen som säger att dom fått det och det brukar ta nån dag.

Kommer ihåg att jag mailade nån sida och frågade om dom kunde skicka spelet tidigare så att det kunde komma fram på releasedagen, fick då svaret att dom inte fick skicka ut det förrän på releasedagen.

Men det ska tilläggas att jag aldrig har bokat nånting på cdon, och om gtasajten och cdon har ett nära samarbete så finns säkert möjligheten att du kan få det på releasedagen...

Lycka till..

Det beror nog mer på okunskap hos de du har bokat på än på otur.

Som vanligt kommer jag att ta kontakt CDON och ev. andra spelföretag några dagar före releasedatumet föra att kolla upp så att allt är ok (och lugna ner ett antal GTA-fans...).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor