Jump to content

Boka online?

ever
 Share

Recommended Posts

Hej! jag är inte så haj på sånt här med internet o o shit hehe alla behver ju inte vara de =P

hursom helst så ska jag boka GTA:SA från nån sajt.

Tänkte bara kolla en sak.... om rel.datumet är den 29:e och jag bokar spelet på t ex cdon.se betyder det att jag får spelet hem den 29:e eller får jag det veckan efter?? rel.datumet är ju den 29:e så då borde dom väl se till att man får spelet den 29:e, eller?

ha de!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej! jag är inte så haj på sånt här med internet o o shit hehe alla behver ju inte vara de =P

Tänkte bara kolla en sak.... om rel.datumet är den 29:e och jag bokar spelet på t ex cdon.se betyder det att jag får spelet hem den 29:e eller får jag det veckan efter?? rel.datumet är ju den 29:e så då borde dom väl se till att man får spelet den 29:e, eller?

ha de!

Japp, tror dom skickar ut den så att de kommer i brevlådan tills den 29:e :shifty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag har beställt från CDON en gång och då fick jag det 4 dagar efter realesen men det kan ju har varit bara jag som vart drabbad vem vet. men boka aldrig från spelbutiken.se en gång fick jag det 3 VECKOR EFTER REALESEN! (NFSU)

Lät ju inte så bra om cdon....men dom borde väl vara rätt noga med sånt tycker ja...rätt stort företag.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

det tvivlar jag inte en sekund på men det kan ju ha krånglat bara för mig. :shifty:

jo, men jag sa till ever.. :wub:

problemet är att om det nu kommer senare hos någon leverantör så kommer man ju antagligen få det på måndagen, och det skulle vara jävligt trist, eftersom man vill ju lira 30-31 oktober.. (och 29:e såklart)

Redigerad av Rockaway
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

CDON kommer att skicka ut spelet den 28:a, så du får det den 29:e (om ingen lastbil med SA-spel från DFDS försvinner eller så...).

Med all kontakt jag har haft med CDON kan jag bara säga att dom verkligen rekommenderas! Det sitter mycket bra och förstående personer bakom websidan och dom har hjälp GTAsajten mycket. (iof har vi hjälpt dom mycket med :shifty:)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

CDON kommer att skicka ut spelet den 28:a, så du får det den 29:e (om ingen lastbil med SA-spel från DFDS försvinner eller så...).

Med all kontakt jag har haft med CDON kan jag bara säga att dom verkligen rekommenderas! Det sitter mycket bra och förstående personer bakom websidan och dom har hjälp GTAsajten mycket. (iof har vi hjälpt dom mycket med :shifty:)

visste jag det så skulle jag ha bokat det från gtasajten.com men nu har jag redan bokat det på Game och jag har present kort där så sorry. :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ha de!

Varje gång jag har förbokat nånting så har jag aldrig fått det på eller före releasedagen.

Kan ju vara så att jag haft otur osv, men dom flesta gångerna så har det vart så att posten har fått det på releasedagen, men sen så måste dom skicka ut den där lilla lappen som säger att dom fått det och det brukar ta nån dag.

Kommer ihåg att jag mailade nån sida och frågade om dom kunde skicka spelet tidigare så att det kunde komma fram på releasedagen, fick då svaret att dom inte fick skicka ut det förrän på releasedagen.

Men det ska tilläggas att jag aldrig har bokat nånting på cdon, och om gtasajten och cdon har ett nära samarbete så finns säkert möjligheten att du kan få det på releasedagen...

Lycka till..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor