MyStiC Skrivet 4 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 Linkar kanske inte den här en Hayabusa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 4 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 Was is das? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 4 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 Arman Det här är en Hayabusa.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 4 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 Men den är ganska lik faktiskt! Om man tittar efter så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Infinite Skrivet 4 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 Jo, det var faktiskt ganska likt, fast hojjen ser lite liten ut jämfört med killen om det nu ska likna en "Busa". Undra hur hårt den går? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
janne5050 Skrivet 4 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 Förstår att CJ inte bär hjälm med den jättefrillan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin Skrivet 4 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 Bara för att det är en sporthoj är det alltså en hayabusa? Kan ju va många olika, finns många sporthojar med bara ett lyse i mitten, FZR, Gixxer osv osv.... finns många.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 4 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 Hayabusan säg väll inte lika dan ut 94~96 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 4 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 lite grann lik är den ju. om det är en Hayabuza fast med annat namn i spelet(typ Buzahaya hehe)så gör den ju typ 300 kmh i verkligheten fan va grymt på motor-vägen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 4 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 Bara för att det är en sporthoj är det alltså en hayabusa? Kan ju va många olika, finns många sporthojar med bara ett lyse i mitten, FZR, Gixxer osv osv.... finns många.... kanske menar med formen på lampan å lite sånt.. ja tycker iaf det är rätt så likt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 4 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 kanske menar med formen på lampan å lite sånt.. ja tycker iaf det är rätt så likt.. det är bra Rockaway jag tycker den is pelet är lite small jämfört med den i verkligheten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 4 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 Ajja jag tycker det e likt ska hitta en annan bild Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 4 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 Här är en lite bättre i annan vinkel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 6 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2004 Här är en lite bättre i annan vinkel Jag bara älskar den där Motorcykeln! den är så grym Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 6 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2004 :"> hmm joo jag med, Men det här är inte en topic om hur snygg den.. Utan om den e lik den överst. Det tycker jag iaf.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 6 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2004 okej men jag ska inte gö om det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 6 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2004 när började Hayabuza produceras? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 6 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2004 Ingen aning faktist.. Finns många olika modeller.. 91-92 kanske ajja har ingen aning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 6 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2004 jag tror det va 91 men jag är inte säker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 6 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2004 kk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts