^MeTaNoLiC^ Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 här är en liten film där jag burnar med limon.. är en gammal film så jag hade inte turbo på den tiden.. http://www.b-free.se/racers/vids/limoburn.wmv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 såg den innan på tpc, fett najs! går ju riktigt bra för att inte vara turbo! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 4 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 !!!!!!!!!!!! Fan vad bra!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 4 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 haha, det där ser ju riktigt roligt ut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 7 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2004 Såg den oxå på tpc, den går jävligt friskt även utan turbo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 (redigerad) roligare att burna med ser coolare ut när man slirar sen brukar ju dom fina bilarna vara RWD Redigerad 11 oktober, 2004 av Copstar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Fet film! My respects to you.. EB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 11 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 thx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 btw härlig film, himla pigg även utan turbo. men vafan är det som rasslar hela tiden? är det avgasröret eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 12 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 btw härlig film, himla pigg även utan turbo. men vafan är det som rasslar hela tiden? är det avgasröret eller? jepp.. avgassystemet gick åt helvete när jag fastnade på järnvägen så det ligger o skrapar i marken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lord_Lime Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 en fråga... var det inte ett tjafs om fram å bakhjulsdrivna bilar i denna tråd för ax en vecka sen eller har jag fel för jag kan inte jitta den isf.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 20 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 en fråga... var det inte ett tjafs om fram å bakhjulsdrivna bilar i denna tråd för ax en vecka sen eller har jag fel för jag kan inte jitta den isf.. jepp... men nu har det blivit bortrensat.. var ju offtopic.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lord_Lime Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 ok...men det var ganska intressan läsning synd att det togs bort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts