Jump to content

Kartstorlek pt 1

Recommended Posts

• Inlägg 48
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Populära dagar

Toppbidragare

Bilder

Nej, då skulle det visats i den senaste uppdateringen. Och eftersom Alcatraz är stängt skulle det inte ha nån funktion i spelet. Och varför ha en bro till Alcatraz? För det första är det väldigt onödigt, och sen är det inte så i verkligheten.

Faktiskt tror jag inte heller att bron går till det, men de måste bara ha med det (med tanke på hur känt det är).

Och du, det är mycket som inte är som i verkligheten i det här spelet. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

skulle bron gå rakt uti ingenting? Dessutom ska ju Golden Gate kopian finnas med i spelet och den leder mellan två delar av staden... bron som går där ser onekligen ut som en Golden gate kopia

okej då men om det var en till del där som SF ligger på så skulle man väll ha offentligjort det smtidigt som man offentligjorde andra delen av SF, eller?

så jag tror..... jag vet inte!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

okej då men om det var en till del där som SF ligger på så skulle man väll ha offentligjort det smtidigt som man offentligjorde andra delen av SF, eller?

så jag tror..... jag vet inte!

tjah, dom tar väl förmodligen en ö i taget, inte en stad... så har vi tur kan vi nog se en fortsättning på san fierro på andra sidan där...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor