Plutonium_Man_91 Skrivet 4 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 En spekulation bara. Alcatraz MÅSTE de ju bara ha med! det vore ju nå grymt häftigt! typ ett uppdrag: Save Smoke from Alcatraz! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 4 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 Nej, då skulle det visats i den senaste uppdateringen. Och eftersom Alcatraz är stängt skulle det inte ha nån funktion i spelet. Och varför ha en bro till Alcatraz? För det första är det väldigt onödigt, och sen är det inte så i verkligheten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MasterJohansson Skrivet 4 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 Nej, då skulle det visats i den senaste uppdateringen. Och eftersom Alcatraz är stängt skulle det inte ha nån funktion i spelet. Och varför ha en bro till Alcatraz? För det första är det väldigt onödigt, och sen är det inte så i verkligheten. Faktiskt tror jag inte heller att bron går till det, men de måste bara ha med det (med tanke på hur känt det är). Och du, det är mycket som inte är som i verkligheten i det här spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CappachinoTheGreat Skrivet 4 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 det viktigaste på SF kartan enligt mig är bron längst upp till vänster som bara går rakt ut i vattnet, där fortsätter förmodligen SF.. eller inte förmodligen utan där fortsätter SF garanterat till en annan ö och en annan del av staden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 4 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 det viktigaste på SF kartan enligt mig är bron längst upp till vänster som bara går rakt ut i vattnet, där fortsätter förmodligen SF.. eller inte förmodligen utan där fortsätter SF garanterat till en annan ö och en annan del av staden det är mkt möjligt men hur kan du vara så säker? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CappachinoTheGreat Skrivet 4 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 det är mkt möjligt men hur kan du vara så säker? skulle bron gå rakt uti ingenting? Dessutom ska ju Golden Gate kopian finnas med i spelet och den leder mellan två delar av staden... bron som går där ser onekligen ut som en Golden gate kopia Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kahuna Skrivet 4 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 (redigerad) Alcatraz är ju på en ö..går för gud skull inga vägar dit...man får ta en båt...http://img63.exs.cx/img63/5141/Alcatraz.jpg Redigerad 4 oktober, 2004 av kahuna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 4 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 skulle bron gå rakt uti ingenting? Dessutom ska ju Golden Gate kopian finnas med i spelet och den leder mellan två delar av staden... bron som går där ser onekligen ut som en Golden gate kopia okej då men om det var en till del där som SF ligger på så skulle man väll ha offentligjort det smtidigt som man offentligjorde andra delen av SF, eller? så jag tror..... jag vet inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 4 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 okej då men om det var en till del där som SF ligger på så skulle man väll ha offentligjort det smtidigt som man offentligjorde andra delen av SF, eller? så jag tror..... jag vet inte! tjah, dom tar väl förmodligen en ö i taget, inte en stad... så har vi tur kan vi nog se en fortsättning på san fierro på andra sidan där... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts