don_salvatore87 Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 För er som tycker att SA är mindre än förväntat så ska jag bara visa en grym sak: kolla på denna kartan över San Fierro: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 Stort är det minsann! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 Fattar inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 Fattar halvt. Stort iaf!! Tur det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 Jag fattar inte heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 öööh fattar inte riktigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 Bra gjort Don Salvatore! Det kommer bli stort... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 Det verkar som att kartan har lite fel proportioner. För det som ser trångt ut på kartan är mycket rymligare in-game! Typ så ska Dons bild förklara... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 Det verkar som att kartan har lite fel proportioner. För det som ser trångt ut på kartan är mycket rymligare in-game! Typ så ska Dons bild förklara... öööh okej.. då fattar jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 Det verkar som att kartan har lite fel proportioner. För det som ser trångt ut på kartan är mycket rymligare in-game! Typ så ska Dons bild förklara... men vaddå, vägen som han pekar på, tycker den ser enfilig ut, möjligtvis tvåfilig, tycker inte den ser speciellt rymlig ut iaf... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
busniclas Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 men vaddå, vägen som han pekar på, tycker den ser enfilig ut, möjligtvis tvåfilig, tycker inte den ser speciellt rymlig ut iaf... Det är för att det är så stort så att det ser litet ut. Om du kollar noga så ser du att det är fyra filer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 Det är för att det är så stort så att det ser litet ut. Om du kollar noga så ser du att det är fyra filer. nej, tror att det e en tvåfilig väg... till vänster så ser det ut som om det är en bil på väg upp på den, och den tar upp i alla fall hälften av vägen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AlexXx91 Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 ser ut som en amreikansk fotboll precis ovanför det lila sträcker i vänstra hörnet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NasNas Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 d ser man väll att d e 1 filigt ?? den viker ju av från ordinarie väg..! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscargn Skrivet 4 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 Vägen som han pekar på är en avfart från en motorväg/fyrfilig väg, men jag förstår inte riktigt vad som menas med detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 4 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 (redigerad) För er som tycker att SA är mindre än förväntat så ska jag bara visa en grym sak: kolla på denna kartan över San Fierro: Snyggt jag säger bara det snyggt! ni som inte fattar: kolla på den långa svängen på bilden också jämför ni den med den på kartan då fattar ni. Det är bara så smart har inte tänkt på det en gång Redigerad 4 oktober, 2004 av Plutonium_Man_91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
janne5050 Skrivet 4 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 (redigerad) Förstår att bilden är sedd ifrån väster--->österut. Men jag ser inte vad som är så "grymt" med det hela. Att SA kommer bli ordentligt stort tror jag dem flesta har förstått vid det här laget. Tror inte att någon tvivlar på att det blir stort heller. Redigerad 4 oktober, 2004 av janne5050 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MasterJohansson Skrivet 4 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 Jag håller fullständigt med om att det blir stort, men däremot är det för mycket öppna landdskap/landsbyggd. På bekostnad av för små städer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 4 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 Jag håller fullständigt med om att det blir stort, men däremot är det för mycket öppna landdskap/landsbyggd. På bekostnad av för små städer. Va!? Hur kan du säga så! Landsbygden e ju en av dom coolaste sakerna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 4 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 Va!? Hur kan du säga så! Landsbygden e ju en av dom coolaste sakerna! ...plus att städerna verkar vara HYFSAT stora... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts