Gudfar Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 (redigerad) först av allt så hade jag döda folk och ta pengar sen träna till simmning skjutning uthålligheten dra till dojon och lära mig en 360 kick ja ni vet sen ska jag göra uppdragen Redigerad 10 oktober, 2004 av Gudfar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 Jag ska fuska till mig lite pengar, hitta en fet sportbil, styla den (om allt detta går från början) sen dra ut på LS flygplats och bara bränna gummi (hoppas man kan slita ut däcken så man får punka). Sen startar jag om spelet och kör uppdragen utan fusk! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 Jag kommer starta upp spelet, köra första uppdraget, SEN DÖDA S ÅMÅNGA JAG KAN, vänta på polisen, och dra upp en skön polisjakt där jag till slut åker fast och får se hur polisstationen ser ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 Jag ska lätt göraq typ 5 uppdrag så jag får lite pengar till vapen. sen ska jag ta en 4hjuling och köra ut på landet och döda non måste se hur det blev med raggadollen eller om det inte kommer finnas så kolla om det ser bättre ut än i VC. Sen ska jag plundra winewood Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
porre Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 (redigerad) Ja kommer öppna paketet med spelet sagta ..! slänga fakturan på farsan...! kolla på fodrallet å nypa mig i armen å se om de e en dröm..! sen kommer ja bara stirra på den glansiga förpackningen ett tag sen öppna det slänga in det i mitt ps 2 å njuta till 100% spela tills ja sommnar..! spela när ja vaknar..! sen kommer ja bara njuta av varje minut Redigerad 10 oktober, 2004 av porre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 Jag ska lätt göraq typ 5 uppdrag så jag får lite pengar till vapen. sen ska jag ta en 4hjuling och köra ut på landet och döda non måste se hur det blev med raggadollen eller om det inte kommer finnas så kolla om det ser bättre ut än i VC. Sen ska jag plundra winewood läste på ett forum att man inte kommer få pengar för alla uppdragen, tror det berodde på att man kommer göra en del uppdrag för gänget... Kommer dock inte ihåg om det här bara var spekulationer från snubben som startade tråden eller om han hade hört det nånstans, hur som helst så tycker jag att det låter rätt vettigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 Undra om man kan sälja bilar till folk på gatan. Man går fram å snackar med nån skum lirare som ger ett bud på den, vore fett coolt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 Undra om man kan sälja bilar till folk på gatan. Man går fram å snackar med nån skum lirare som ger ett bud på den, vore fett coolt. Dom har ju den där export båten, har lite svårt att tänka mig att dom skulle fixa en sån om man bara kunde gå fram till en snubbe och sälja bilen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Kan man sno saker sen gå fram till nån gubbe och sälja stöldgodset?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jac16 Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 Kan man sno saker sen gå fram till nån gubbe och sälja stöldgodset?? ja det är ju det som är meningen med att råna hus o skit.. det finns en hälare nånstans läste jag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 undrar hur man fraktar stöldgodset dåå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 (redigerad) undrar hur man fraktar stöldgodset dåå? Inbrotten är ett R3 uppdrag som du får genom att köra en speciell lastbil... Grejerna som du snor lastar du in i bilen och sedan får du frakta dom till hälaren... Redigerad 11 oktober, 2004 av AgamemnoN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 11 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 man gör inbrott som ett R3 uppdrag man tar en Van och trycker R3 sen väljer man väl ut ett hus eller nåt så går man in ochn väljer bland olika saker som man ska bära ut i skåpbilen (Van). sen kör man väl iväg med skarena i skåpbilen, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 (redigerad) okej undrar hur mycket pengar man får av hälarn om man snor mjölkpaket Har läst på gtasajten att det går att flytta allt från mjölkpaket till möbler Redigerad 11 oktober, 2004 av Gudfar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 okej undrar hur mycket pengar man får av hälarn om man snor mjölkpaket vette fan om man kan sno ett mjölkpaket gissar nog snarare på: tv apparet, stereo, video, juveler och smycken möjligtvis och kanske en och annan möbel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 (redigerad) Undrar om man kan sno saker utan att göra R3 uppdrag till sitt hus typ tv stereo soffa bord eller nånting annat Redigerad 11 oktober, 2004 av Gudfar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 man gör inbrott som ett R3 uppdrag man tar en Van och trycker R3 sen väljer man väl ut ett hus eller nåt så går man in ochn väljer bland olika saker som man ska bära ut i skåpbilen (Van). sen kör man väl iväg med skarena i skåpbilen, eller? Jag är orolig för en sak med det där med R3 uppdrag Det hade sugit lite om det är så att man trycker på R3 och så kommer det fram en speciell plats man måste göra inbrott på och så har man tid på sig? E det någon som vet om det e så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 (redigerad) Jag är orolig för en sak med det där med R3 uppdrag Det hade sugit lite om det är så att man trycker på R3 och så kommer det fram en speciell plats man måste göra inbrott på och så har man tid på sig? E det någon som vet om det e så? hmm, vet inte, men tror att det är friare än så, vet att man ska kunna göra inbrott i hus som ligger i allt från slumkvarter till dom finare områdena, men på det senare så ska det vara svårare att göra inbrott... Det skulle ifs kunna vara så att ju bättre man blir på inbrotten, desto finare ställen kan man göra inbrott på... Redigerad 11 oktober, 2004 av AgamemnoN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 11 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2004 hmm, vet inte, men tror att det är friare än så, vet att man ska kunna göra inbrott i hus som ligger i allt från slumkvarter till dom finare områdena, men på det senare så ska det vara svårare att göra inbrott... Det skulle ifs kunna vara så att ju bättre man blir på inbrotten, desto finare ställen kan man göra inbrott på... aaa de e en bra hypotes. de tror ja me Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skaeG Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 Det första jag ska göra när jag köpt det Är .. hmm.. Läsa manualen på vägen hem... springa från bussen fort som F*N! Sen ska jag slänga mig in i rummet sätta i skivan ! När jag ser gubbeb så ska jag snurra ett varv kolla omkring , Sen tar jag en cykel såklart och bara glider runt .. kollar brukar bilar m m LÄNGTAR SÅ J*VLA MYCKET!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts