Jump to content

Vad är det absolut första som du kommer att göra?

Vad är det absolut första som du kommer att göra i GTA: San andreas  

79 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 61
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Ja kommer öppna paketet med spelet sagta ..! slänga fakturan på farsan...!

kolla på fodrallet å nypa mig i armen å se om de e en dröm..!

sen kommer ja bara stirra på den glansiga förpackningen ett tag B)

sen öppna det slänga in det i mitt ps 2 å njuta till 100% spela tills ja sommnar..! spela när ja vaknar..! sen kommer ja bara njuta av varje minut :rolleyes:

Redigerad av porre
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag ska lätt göraq typ 5 uppdrag så jag får lite pengar till vapen.

sen ska jag ta en 4hjuling och köra ut på landet och döda non måste se hur det blev med raggadollen eller om det inte kommer finnas så kolla om det ser bättre ut än i VC. Sen ska jag plundra winewood :rolleyes:

läste på ett forum att man inte kommer få pengar för alla uppdragen, tror det berodde på att man kommer göra en del uppdrag för gänget...

Kommer dock inte ihåg om det här bara var spekulationer från snubben som startade tråden eller om han hade hört det nånstans, hur som helst så tycker jag att det låter rätt vettigt... B)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

man gör inbrott som ett R3 uppdrag man tar en Van och trycker R3 sen väljer man väl ut ett hus eller nåt så går man in ochn väljer bland olika saker som man ska bära ut i skåpbilen (Van). sen kör man väl iväg med skarena i skåpbilen, eller?

Jag är orolig för en sak med det där med R3 uppdrag

Det hade sugit lite om det är så att man trycker på R3 och så kommer det fram en speciell plats man måste göra inbrott på och så har man tid på sig?

E det någon som vet om det e så? :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är orolig för en sak med det där med R3 uppdrag

Det hade sugit lite om det är så att man trycker på R3 och så kommer det fram en speciell plats man måste göra inbrott på och så har man tid på sig?

E det någon som vet om det e så? :rolleyes:

hmm, vet inte, men tror att det är friare än så, vet att man ska kunna göra inbrott i hus som ligger i allt från slumkvarter till dom finare områdena, men på det senare så ska det vara svårare att göra inbrott...

Det skulle ifs kunna vara så att ju bättre man blir på inbrotten, desto finare ställen kan man göra inbrott på...

Redigerad av AgamemnoN
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

hmm, vet inte, men tror att det är friare än så, vet att man ska kunna göra inbrott i hus som ligger i allt från slumkvarter till dom finare områdena, men på det senare så ska det vara svårare att göra inbrott...

Det skulle ifs kunna vara så att ju bättre man blir på inbrotten, desto finare ställen kan man göra inbrott på...

aaa de e en bra hypotes. de tror ja me

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det första jag ska göra när jag köpt det Är .. hmm.. Läsa manualen på vägen hem... springa från bussen fort som F*N! Sen ska jag slänga mig in i rummet sätta i skivan ! När jag ser gubbeb så ska jag snurra ett varv kolla omkring , Sen tar jag en cykel såklart och bara glider runt .. kollar brukar bilar m m -_-:P LÄNGTAR SÅ J*VLA MYCKET!! >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor