darkjak Skrivet 4 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 Jag är ett stort fordonsfreak, så jag lär börja med att styla bilen, sen försöker jag ta ett flygplan (Helst ett stridsflyg, om det kommer till att finnas) och sen kommer jag cruisa omkring o se mig omkring i min feta nystylade bil! VOTE:14 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscargn Skrivet 4 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 Först tänkte jag göra det första uppdraget, sedan åka runt och kolla i stan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 4 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 som säkert alla redan vet så börjar spelet med att man blir hämtad från flyplatsen av 2 poliser som ska köra en till polisstationen men släpper istället av en i ett främmande gängområde i farten, då tar man en bmx och cyklar där ifrån, så att ni behöver inte skriva att ni ska gör första uppdraget efter som att det är det första man gör. Intressant att se så många olika saker ni ska göra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DYos Skrivet 4 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 ska göra så som ja gjorde i VC första gången; hoppa in i närmsta fordon och bara köra runt å känna på kontrollerna. kommer ihåg hur annorlunda jag tyckte VC kontrollerna va från 3an, så de kommer väl ta ett litet tag innan man vant sig vid SA's. Får väl göra en lista senare med saker, så ja kan sitta och bocka av saker man vill göra =) usch va ja längtar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 4 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 ska göra så som ja gjorde i VC första gången; hoppa in i närmsta fordon och bara köra runt å känna på kontrollerna. kommer ihåg hur annorlunda jag tyckte VC kontrollerna va från 3an, så de kommer väl ta ett litet tag innan man vant sig vid SA's. Får väl göra en lista senare med saker, så ja kan sitta och bocka av saker man vill göra =) usch va ja längtar! ja det kan man ju också gör men jag kunde ju inte ha hur mång olika val som helst fats det var väl tur det. hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 4 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 (redigerad) omg, nödvändigt att göra en topic TILL om det här? visst det är en omröstning, men och? det är ju bara att skriva vad man vill göra istället för att trycka på en knapp, en jävligt onödig topic entligt mig, visst EN topic är okej, men flera känns onödigt.. vote: modifierad etta, tänker åka ut för en kant ner i vattnet och se hur det ser ut när han tar sig ur bilen. Redigerad 4 oktober, 2004 av Rockaway Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 4 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 FÖRLÅT DÅ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 4 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 det är lugnt, sa bara vad jag tycker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 4 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 okej sorry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 4 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 true words Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 4 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 yeeah Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 4 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 Göra de första uppdragen och sedan utforska stan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 Det första jag måste göra är att testa bmx-en,asså den tar man ju när man ska rymma från det där området så alla borde nog ta testa cykla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 7 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2004 Det första jag måste göra är att testa bmx-en,asså den tar man ju när man ska rymma från det där området så alla borde nog ta testa cykla exakt, det allra första enligt tidningen player är att fly från uzis och trampa ihjäl sig på en liten bmx man hittar i närheten... men efter dert tror jag att jag glider runt och kollar stan (städerna). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CpTrucken Skrivet 7 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2004 Heh.. bara jag som har vote 12 man måste juh ser om d e likadant som vc.. lr om d e nytt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 8 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2004 göra ungefär 20 uppdrag. Sen ska jag och min kompis göra allt möjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 8 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2004 Grejen är ju att man måste göra första uppdraget när spelet börjar eller var det var. Så det blir väl ändå lite svårt att själv bestämma vad man ska göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 8 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2004 Jag hoppas nu att det inte är några "begränsningar" i början då man inte klarat alla uppdrag, tycker man skall ha full tillgång redan i början. Kommer utforska mest. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ethereals Skrivet 8 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2004 Jag ska lugnt fixa mig en pika, sen en frän cykel, sen ska jag dra till första bästa mini livs eller liknande och råna den.. sen ska jag dra från polisen på min fina fina cykel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 8 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2004 Jag hoppas nu att det inte är några "begränsningar" i början då man inte klarat alla uppdrag, tycker man skall ha full tillgång redan i början. Nej, det är bättre om tillgången till städer, vapen m.m är begränsad i början så man har något att se fram emot senare i spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts