Jump to content

Vad är det absolut första som du kommer att göra?

Vad är det absolut första som du kommer att göra i GTA: San andreas  

79 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 61
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

som säkert alla redan vet så börjar spelet med att man blir hämtad från flyplatsen av 2 poliser som ska köra en till polisstationen men släpper istället av en i ett främmande gängområde i farten, då tar man en bmx och cyklar där ifrån, så att ni behöver inte skriva att ni ska gör första uppdraget efter som att det är det första man gör. :wub:

Intressant att se så många olika saker ni ska göra! :shifty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ska göra så som ja gjorde i VC första gången; hoppa in i närmsta fordon och bara köra runt å känna på kontrollerna. kommer ihåg hur annorlunda jag tyckte VC kontrollerna va från 3an, så de kommer väl ta ett litet tag innan man vant sig vid SA's. Får väl göra en lista senare med saker, så ja kan sitta och bocka av saker man vill göra =)

usch va ja längtar!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ska göra så som ja gjorde i VC första gången; hoppa in i närmsta fordon och bara köra runt å känna på kontrollerna. kommer ihåg hur annorlunda jag tyckte VC kontrollerna va från 3an, så de kommer väl ta ett litet tag innan man vant sig vid SA's. Får väl göra en lista senare med saker, så ja kan sitta och bocka av saker man vill göra =)

usch va ja längtar!

ja det kan man ju också gör men jag kunde ju inte ha hur mång olika val som helst fats det var väl tur det. hehe :shifty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

omg, nödvändigt att göra en topic TILL om det här? visst det är en omröstning, men och? det är ju bara att skriva vad man vill göra istället för att trycka på en knapp, en jävligt onödig topic entligt mig, visst EN topic är okej, men flera känns onödigt.. :shifty:

vote: modifierad etta, tänker åka ut för en kant ner i vattnet och se hur det ser ut när han tar sig ur bilen.

Redigerad av Rockaway
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det första jag måste göra är att testa bmx-en,asså den tar man ju när man ska rymma från det där området så alla borde nog ta testa cykla ;);)

exakt, det allra första enligt tidningen player är att fly från uzis och trampa ihjäl sig på en liten bmx man hittar i närheten... men efter dert tror jag att jag glider runt och kollar stan (städerna).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag hoppas nu att det inte är några "begränsningar" i början då man inte klarat alla uppdrag, tycker man skall ha full tillgång redan i början.

Nej, det är bättre om tillgången till städer, vapen m.m är begränsad i början så man har något att se fram emot senare i spelet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor