Plutonium_Man_91 Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 Vote: 10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 nödvändigt, du kan väl bara skriva i den andra topicen istället... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 Lära mig spela. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 3 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 jag gjorde fel jag råka göra en NEW ToPIC istället för NEW POLL. sorry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 (redigerad) tänkte på "Vad ska du göra i San Andreas?", handlar ju i princip om samma ämne... Redigerad 3 oktober, 2004 av AgamemnoN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 3 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 men det vart ju fel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 men det vart ju fel! men, inte din topic! Utan Jackers som heter "Vad ska du göra i San Andreas?"! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 3 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 nu skriver vi off topic så vad röstar ni Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 ähh, kommer säkert bli som med GTA3 och VC iaf, att man får ett uppdrag precis i början av spelet och i så fall kommer ändå alla att göra samma sak... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gta kungen Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 vote 10 och bara åka runt och titta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 Jag säger som Carolus XII rex suenica. Vote: 15. Jag ska göra vad som faller i mig, lite allt möjligt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 (redigerad) ja kommer nog ta upp puffran och knäppa nån random snubbe... Vote: 5 Redigerad 3 oktober, 2004 av Mobacko Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 Vote: 15 Torka mig med en handduk. Eftersom jag blir ganska blöt när min far häller en hink vatten på mig för att jag ska vakna ur "svimmningen". Och i spelet ska prova dom nya sakerna t.ex kolla vilka fraser man kan välja när man talar med fotgängarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 Vote : 1 , men jag ska ta en bil om det är långt till vattnet , o på vägen kan man jhu testa o köra på någon och kanske göra en drive-by om man har vapen från början , och jag ska självklart testa o prata med människorna o kolla vad man har för dialoger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 ja ska väl göra va som kommer upp i min gärna men just nu vill ja prova o simma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 Vote: åka omkring å titta hur allt ser ut.. jag vill lära mig hitta överallt, alla matställen, gym, Pay´n´spray, TRANSFender, hide-outs, ammunation. sen vill jag se på miljön, parker, kustområdet, se trafiken, byggnaderna, alla fordon, leta efter roliga platser, ställen där man kan göra stunts och sånt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NasNas Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 bara glida runt å kolla hur d ser ut sncka me folk testa bilar mc skateboard å så mycke fiordon som möjligt. kolla om d har blivit nån förändring på när man krockar eller om det är bättre känsla osv.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 Bara åka runt och njuta. Om ett år då alltså Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 1. göra det obligatoriska uppdraget 2. spara och utforska så mkt som det går av staden 3. fortsätta med uppdragen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 1. göra det obligatoriska uppdraget 2. spara och utforska så mkt som det går av staden 3. fortsätta med uppdragen Låter bra, blir väl så för mig med typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts