KalleR Skrivet 18 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2002 Först vill jag bara berätta att mitt gta3 funkar igen!!! (har instalerat om XP! Kolla den hör bilden: Hasdighetsmätare!! Ladda ner på denna sida!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 18 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2002 Först vill jag bara berätta att mitt gta3 funkar igen!!! (har instalerat om XP! Kolla den hör bilden: Hasdighetsmätare!! Ladda ner på denna sida!!! Coolt den ska jag prova. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
macke_!03 Skrivet 18 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2002 hur installerar man den??¢À Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Canza 57 Skrivet 18 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2002 Det funkar inte?? Jag la in dem i rätt mappar bytte språk till tyska och det blev ERROR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Canza 57 Skrivet 18 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2002 Nu funkar det gör back up på filerna som det står i READ ME. sen är det bara lägga in de nya filerna i rätt mappar och starta spelet välj TYSKA som språk i options. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 18 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2002 F*N VA COOLT!!! Den ska ja prova när jag får GTA3!! Förhoppningsvis idag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Canza 57 Skrivet 18 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2002 Det blir ERROR om man försöker ladda sparade spel eftersom de är inställda på english. Man måste köra från början för att det ska funka.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 18 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 november, 2002 synd att den var på tyska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 18 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2002 dEN FUNKA INTE. jävla caps Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Canza 57 Skrivet 18 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2002 dEN FUNKA INTE. jävla caps den funkar men du måste köra om från början och ändra till tyska i options. Vilket gör denna mod mer eller mindre värdelös för oss som använder english Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 18 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2002 den funkar men du måste köra om från början och ändra till tyska i options. Vilket gör denna mod mer eller mindre värdelös för oss som använder english Det står: SPEE missing Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 18 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2002 Trevligt Måste testas.. test patrullen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts