MAFIA_KING Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 Någon som spelar/spelat det underbara spelet? Och vad tycker ni om det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesus Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 bah! jag lirade Settlers som fan förut, men nej, nu tycker jag att det suger. Visserligen var det Settlers III men aja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 S4 och S3 SUGER! Man ska spela Settlers2. S1 fungerar, men 2:an är bättre. Skratta inte åt mig nu men jag spelar Settlers2 än idag. :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 S4 och S3 SUGER! Man ska spela Settlers2. S1 fungerar, men 2:an är bättre. Skratta inte åt mig nu men jag spelar Settlers2 än idag.:"> håller med. tvåan var klart bäst! körde som fan förr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 SIV äger Snart kommer ju SV men det ser ut att bli sämre, då de gamla knubbiga gubbarna försvinner och blir vanliga människor istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 3 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 Ja, som sagt, ska nog inte köpa det nya.... men jag hade 1,2,3'an men sålde dom till en polare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 4 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 Jag har Settlers IV men jag gillar faktiskt 1:an mycket :"> men alla settlers spel ÄGER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PsychoSweden Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 Nästa Settlers: http://www.gamespot.com/pc/strategy/thesettlersv/index.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts