danil89 Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 Jag skulle vilja ha ett nytt skin till vercetti-gang så att de ser ut som robotar från filmen I, robot. Sen skulle jag vilja ha ett Militär-tuffing skin som man själv kan ha. Finns det nånstans eller kan nån göra de skinsen och lägga upp dem på gtamods? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 HA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 Buzz, spamma inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 Jag skulle vilja ha ett nytt skin till vercetti-gang så att de ser ut som robotar från filmen I, robot. Sen skulle jag vilja ha ett Militär-tuffing skin som man själv kan ha. Finns det nånstans eller kan nån göra de skinsen och lägga upp dem på gtamods? om nån här har ett blender samt ett blenderfilter som importerar .dff eller .3ds filer så hade jag kunnat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 4 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 Det skulle vara coolt iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts