kacke90 Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 om man installerar the sims 2 försvinner nått av vanliga the sims då (har bråtom) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 Nej, inget händer med gamla The Sims, det är två olika spel.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 Om man installerar NHL 2005 försvinner nåt från NHL 2004 då? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 Om man installerar GTA: VC försvinner nåt från GTA3 då? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 Försvinner nåt från Doom3 om man installerar Sim City 2? :'( Nog med spammet... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 Försvinner nåt från Mysteriet På Greveholm när man installerar Petsson och Findus I Mucklornas Värld? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kacke90 Skrivet 3 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 (redigerad) ok man installerar mulle meck bugger bilar försvinner nått av paint då?? Redigerad 3 oktober, 2004 av kacke90 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 (redigerad) ok man installerar mulle meck bugger bilar försvinner nått av paint då?? Hmms bör du säga något? EDIT, fast vad vet jag du kanske var ironisk/sarkastisk i första posten Redigerad 3 oktober, 2004 av Meller Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 4 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 Om man installerar Half-Life 2, försvinner nåt av Half-Life då? :'( Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 4 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 Om man installerar Half-Life 2, försvinner nåt av Half-Life då? :'( Oj nu blev jag orolig Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 4 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 lås ffs Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 4 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 (redigerad) Japp, din käft ska låsas bajskorven. Och så är din signatur felstavad. Redigerad 4 oktober, 2004 av Jacker Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 4 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 Japp, din käft ska låsas bajskorven. Och så är din signatur felstavad. Hahah bajskorven Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 Skapade en ny topic som alla hade någe emot . här kommer det jag undrade iaf : Hej. är det någon som vet hur man kommer vidare när man har 2 stjärnor på the sims "superstar" ? jag vill komma vidare. det står juh på dom där *** vänner att man behöver 2. hur får man det ? bli kompis med en stjärna ? kan man inte bara skaffa 100% umgänge ? Snälla svara. och hur/när kommer "den besatte beundraren" Ps: Fick någe ryck igår. jag instalerade alla mina gamla the sims expansions pack w00t.gif fast för orginalet så klart laugh.gif Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 iofs tänkte jag mer på denna tråd men aja, whatever Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Japp, din käft ska låsas bajskorven. Och så är din signatur felstavad. hahahhaha bajskorv hahahahah VÄX UP FFS + jag skiter i om min sig är fel stavad Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 hahahhaha bajskorv hahahahah VÄX UP FFS + jag skiter i om min sig är fel stavad Jo , ligga och fjanta sig på kiss- och bajs stadiet är inte bra ! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Jo , ligga och fjanta sig på kiss- och bajs stadiet är inte bra ! iofs var det ju lite småkul Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 hahahhaha bajskorv hahahahah VÄX UP FFS Den där kommentaren är ganska lustig med tanke på bilden i din signatur. ^^ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Den där kommentaren är ganska lustig med tanke på bilden i din signatur. ^^ haha, såg det nu, vad passande Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts