Hultenius Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 Är det officiellt att PStwo kommer den 2:a november? Det skulle vara mycket smartare att släppa det i samband med SA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 håller me dig hultan. off topic:har du kollat tråden OKKA ÄR DUM I HUVUDET? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kahuna Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 Det var ju därför som Gta SA blev försenat för att dom vill släppa dom samtidigt..men jag vet inte hur det blev med det...Pstwo kommer att kosta 1650 kr på webhallen...men den kan ju bli billigare på andra ställen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 Är det officiellt att PStwo kommer den 2:a november? Det skulle vara mycket smartare att släppa det i samband med SA. det gör ju nästan det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 Jag ska köpaa mitt ps2 på ica maxi, 1300 kr. Jag köpte mitt för 1000kr på maxi då fick jag:en handkontroll,demo och såklart Ps2an Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 (redigerad) Jag köpte mitt för 1000kr på maxi då fick jag:en handkontroll,demo och såklart Ps2an ICA Maxi? Ursäkta att jag verkar dum i huvudet, men jag har hört att det ska finnas billiga Ps2 där och det är just vad jag är ute efter... Vars ligger det ICA Maxis då? Redigerad 5 oktober, 2004 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 Tornby (linköping =P) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 (redigerad) ehm glömde skriva att det var special erbjudande,men jag vet inte om dom har sängt priserna. Det ligger nästan överallt,själv köpte jag det i Hässleholm-Skåne. Redigerad 5 oktober, 2004 av Elander Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 I Luleå har vi bara ICA Kvantum som är stort utav ICA-affärer, men där verkar dom inte ha det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 Hmm, SA en halv vecka tidigare eller en mindre och snyggare konsol... hmm... det är inget lätt beslut... Men om det finns PS2:or för 1000:- så tar jag lätt en sådan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 ICA Maxi? Ursäkta att jag verkar dum i huvudet, men jag har hört att det ska finnas billiga Ps2 där och det är just vad jag är ute efter... Vars ligger det ICA Maxis då? De finns ICA Maxi här i Umeå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts