Krap_Nek Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 Jo det är så att jag ska köpa en ps2a samtidigt / eller dagarna innan San andreas släpps . Och eftersom ekonomin inte är särskilt god så undrar jag ifall någon har tips på ställen som säljer ps2or billigt , BARA maskinen. Inga bundles eller sånt. Bara maskinen. Tacksam för svar då det börjar dra ihop sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 på game eller gameshop.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 Sök på Blocket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 ja men jag tänkte att han ville ha ett nytt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 Jag ska köpaa mitt ps2 på ica maxi, 1300 kr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krap_Nek Skrivet 3 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 Gameshop vill jag aldrig ha att göra med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kahuna Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 Köp nya pstwo som kommer 2 november..minder och lättare http://img27.exs.cx/img27/1741/nyaps2_16863.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 (redigerad) http://www2.blocket.se/view/3453490.htm?ca...&l=0&c=1&city=0 1500:- och en massa ingår. EDIT: 850:-! http://www2.blocket.se/view/3450739.htm?ca...&l=0&c=1&city=0 Redigerad 3 oktober, 2004 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 men finns det innan GTA:SA kommer då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 men finns det innan GTA:SA kommer då? Nej! Det kommer ju 2nov (han sa ju det!!) Och sluta skriva onödiga saker överallt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 det var ju det jag syftade på han vill väl ha ps2 förr eller samtidigt so han får GTA:SA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kahuna Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 det är ju bara en helg emellan... det är ju en inbyggd nätvärksadapter oxå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 bara en HELG en helg är ganska mycket spelande! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 bara en HELG en helg är ganska mycket spelande! Vi har först helg sen efter helgen lov Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 ja skulle fan vänta å köpa det nya ps2, man kan la kila hem till en kompis eller nåt och lire =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 jag som har lov den veckan som den 28:e är snyft :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kahuna Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 (redigerad) Jo men ska du köpa en Ps2a så är det ju bättre att köpa en som är smidigare att ha...men du gör som du vill..jag ska iallfall köpa PsTwo..tror det kommer ett bundle paket oxå.. Pstwo+Gta San Andreas Redigerad 3 oktober, 2004 av kahuna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 och det kommer att kosta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kahuna Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 som gammla ps2an.. inte mer än 1500 kr iallafall.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 inte mer? ha det trodde jag inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts