Elander Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 Hur många vapen kommer det att finnas samman-lagt i San andreas.I Vice city var det väl 30 med alla vapen,då menar jag alla pistoler,knivar,svärd och så vidare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 (redigerad) - Vapnen kommer att reflektera det tidiga 90-talet. - Dubbla vapen. - Poliserna använder helikoptrarnas rotorblad mer effektiv. - Det finns 6 olika vapenegenskaper som går att träna upp: Omladdningstid, skjuthastighet, sikte/rekyl, ställning, rörelser och dubbla vapen. - Dom vanliga vapnen + Spade, Brandsläckare, Desert Eagle. all info som finns, sen kan du ju räkna vapnena på alla bilder om du är så nyfiken men jag tror ingen annan orkar göra det åt dig Redigerad 3 oktober, 2004 av Griimn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 3 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 Om alla vapen är med från Vc så är det väl kanske då med :Spade desert eagle och massa fler kanske 35? jag tror bara det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gerard0 Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 Om alla vapen är med från Vc så är det väl kanske då med :Spade desert eagle och massa fler kanske 35? jag tror bara det Nej såg du inte va han skrev?!?!?!. de måste finnas mera en 35!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 (redigerad) dom man vet säkert står på http://www.gtasanan.com/weapons Redigerad 3 oktober, 2004 av Plutonium_Man_91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts