Crice Skrivet 7 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2004 Vad fan! Det str att man måste tanka msn 6.2 så när man tankat de så står dett när man ska instalera att man har en senare verision . Så står de går inte logga in HJÄLP!!! Kontrollpanelen > Lägg till / Ta bort program... Sen tar du bort 7.0 och installerar 6.2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Graul Skrivet 7 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2004 vafan nu funkar inte messenger.. kolla bilden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 7 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2004 Fan då, jag som gillade 7.0. Aja det kommer väl om ett halvår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 7 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2004 ja gillade den med...synd att de skulle bli så här... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 7 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2004 själv kör man 6.1, funkar perfekt 6.2 är jobbigt eftersom smilie-gubbarna skrivs ut direkt på komandot ist för när man skickat medelandet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 7 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2004 Det finns en patch som tar bort det..... Nu har du ingen ursäkt att använda 6.1 längre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 7 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2004 vafan nu funkar inte messenger.. kolla bilden Testa att avinstallera Msg +! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 8 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2004 MSN 7.0 funkar inte för mig det står att det finns en nyare version sen när jag laddar ner den står det du har en nyare version på din data Så jag fick avinstallera 7.0 och fixa 6.2 igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 8 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2004 Men fatta att Microsoft har blockerat Messenger 7 från att logga in. Man måste ha 6.2 nu mera, men det finns en patch på mess.be som gör att man fortfarande kan ha det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Graul Skrivet 8 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2004 Testa att avinstallera Msg +! av nån konstig anledning så funkar messenger nu men msg plus va inte igång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 9 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2004 (redigerad) msn 7.0 har slutat funka, IGEN! Orkar inte tjafsa med detta längre, nu blir det back to the 6.2 Edit: Det står att både 7.0 & 6.2 inte kan komma ut på nätet... why? skriver ju här så det är uppenbart att mitt internet funkar... Edit2: tydligen något 'major' problem då inte webmessenger.msn.com inte funkar heller. Edit3: Msn systemet uppe igen Redigerad 9 oktober, 2004 av xPisc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts