BigBear Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 Väntar nog tills den svenska och fulla versionen kommit ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 Det dröjer ju typ till Sommar 2005. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 4 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 instalera plus, du lär inte bli besviken! som EvilOL sa, man får innga spywarez om man inte är riktigt dum! man får välja om man ska instalera "sponsor program" eller inte bara jobbigt att behöva ha en till bakgrundsprocess körandes även om man inte anbänder msn messenger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 4 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 7.0b är grym. Att designen är uppdaterad är jag otroligt glad över men härligast är nog funktionen där du kan välja vilken status du vill logga in med. När man väl chattar kan man 'nudge'a nån. Det menar att hela msn skärmen börjar skaka Winks är också en av de nya funktionerna. Dock är denna version fortfarande buggig (det är ju trotsallt en beta) men jag tycker iaf den är värd att ha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 4 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 instalera plus, du lär inte bli besviken! som EvilOL sa, man får innga spywarez om man inte är riktigt dum! man får välja om man ska instalera "sponsor program" eller inte Jaha om det var på det viset Det är iaf inte jag som fick all spyware av MSG+ (använder det inte alls) utan det det var min syrra. Hon fick hela IE fullt av toolbars och dylikt. Hjälpte henne att få bort allt. Så jag trodde man fick det bara man installerade +.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 4 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 Hahaha vilken loser Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 4 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 (redigerad) detta var ju najs!! Redigerad 4 oktober, 2004 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 4 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 När man väl chattar kan man 'nudge'a nån. Det menar att hela msn skärmen börjar skaka är det bara jag eller är det en otroligt irriterande funktion? tänk vad jobbigt det kan bli om någon spammar ner den? kan man stänga av den eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 4 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 är det bara jag eller är det en otroligt irriterande funktion? tänk vad jobbigt det kan bli om någon spammar ner den? kan man stänga av den eller? Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 4 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 6.84mb med modem Aja, det var ändå dax att uppgradera från 6.1.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AlexXx91 Skrivet 4 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 är det bara jag eller är det en otroligt irriterande funktion? tänk vad jobbigt det kan bli om någon spammar ner den? kan man stänga av den eller? man kan inte spamma med den måste vänta typ 10-15 sekunder innan man kan trycka igen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 4 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 msn 7.0 funkar inte för mig ... får detta meddelande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 4 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 Förhoppningsvis går det att stänga av, men så störande är det inte nu när jag vant mig Samtidigt det skakar så ringer det, antar att det är någon äjag vill ha uppmärksamhet' knapp... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 4 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 msn 7.0 funkar inte för mig ... får detta meddelande Kolla tekniska uppgifter för rapporten så kanske du fattar vad som är fel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 6 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2004 Ni kanske bör läsa de här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 6 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2004 Ni kanske bör läsa de här. Hahah, OMG! Var de inte någon på forumet som hade fått en "trojan"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 7 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2004 Jaha då funkar itne 7.0 längre, tråkigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 7 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2004 (redigerad) Vad i ¤%##&¤! Nu funkar ju ingen MSN Messenger-version! EDIT: Lyckades kicka igång CP-6.2 nu. Och ja, jag sa CP utan att tänka på alla stackars CP-skadade. Hata mig. Redigerad 7 oktober, 2004 av Crice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 7 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2004 hederliga 6.2 funkar iaf gott för mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 7 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2004 Vad fan! Det str att man måste tanka msn 6.2 så när man tankat de så står dett när man ska instalera att man har en senare verision . Så står de går inte logga in HJÄLP! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts