Jump to content

MSN 7.0

Panimala
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 50
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

instalera plus, du lär inte bli besviken! som EvilOL sa, man får innga spywarez om man inte är riktigt dum! man får välja om man ska instalera "sponsor program" eller inte

bara jobbigt att behöva ha en till bakgrundsprocess körandes även om man inte anbänder msn messenger :shifty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

7.0b är grym.

Att designen är uppdaterad är jag otroligt glad över men härligast är nog funktionen där du kan välja vilken status du vill logga in med.

När man väl chattar kan man 'nudge'a nån.

Det menar att hela msn skärmen börjar skaka :wub:

Winks är också en av de nya funktionerna.

Dock är denna version fortfarande buggig (det är ju trotsallt en beta) men jag tycker iaf den är värd att ha :shifty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

instalera plus, du lär inte bli besviken! som EvilOL sa, man får innga spywarez om man inte är riktigt dum! man får välja om man ska instalera "sponsor program" eller inte

Jaha om det var på det viset :shifty: Det är iaf inte jag som fick all spyware av MSG+ (använder det inte alls) utan det det var min syrra. Hon fick hela IE fullt av toolbars och dylikt. Hjälpte henne att få bort allt.

Så jag trodde man fick det bara man installerade +..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor