tymmy #1 Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 hur anvender jag camhack 2.7 så att jag får hastighetsmätare. vore tacksam för ordenklikt svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 (redigerad) text output settings tror jag sen andvänder du alla numpad nummer till olika saker... typ ändra vinkel, justera vinkel osv det är ganska segt i början men sen lär man sig Redigerad 3 oktober, 2004 av Griimn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 hur anvender jag camhack 2.7 så att jag får hastighetsmätare. vore tacksam för ordenklikt svar Har du precis börjat ettan, eller har du IG i Svenska? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tymmy #1 Skrivet 3 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 (redigerad) tack griimn Redigerad 3 oktober, 2004 av tymmy #1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tymmy #1 Skrivet 3 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 JAG GÅR I 8:TAN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terror_xl Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 8an? Riktigt dålig i svenska eller nyss kommit till Sverige? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 du tymmy...du behöver inte skriva 2 inlägg efter varandra...lägg in allt i ett och samma och lär dig stava...en bra ide ifall du vill ha G i svenska... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 Ni förstår precis vad han skriver. Jag är faktiskt ganska säker på att det finns en vettig förklaring till att han skriver så som han gör. Så sluta klaga på honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 Ni förstår precis vad han skriver. Jag är faktiskt ganska säker på att det finns en vettig förklaring till att han skriver så som han gör. Så sluta klaga på honom. håller med, för det första så bad han ingen bedömma hans språkkunskaper och för det andra så var det ni som gjorde så att han dubbelpostade, så its all your fault Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts