Jump to content

vänstertrafik

Recommended Posts

alltså jag vet att det är höger trafik i USA , men allvarligt , gå in på www.gtasanandreas.com och gå sedan in på San Fierro också trycker du på en liten by utanför stor staden , där visar dom en film på en kille som hoppar på en MC o sedan kör han ut från en mack ut på en landsväg , och alla som är ute på landsvägen kör på vänster sida , alltså åt helt fel håll , är det vänster trafik på landet eller ? :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

alltså jag vet att det är höger trafik i USA , men allvarligt , gå in på www.gtasanandreas.com och gå sedan in på San Fierro också trycker du på en liten by utanför stor staden , där visar dom en film på en kille som hoppar på en MC o sedan kör han ut från en mack ut på en landsväg , och alla som är ute på landsvägen kör på vänster sida , alltså åt helt fel håll , är det vänster trafik på landet eller ? :P

Dom kör på höger sida, punkt slut.

Vänster sida för dig, men höger för dom.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

De kör fan på vänster sida kolla min sign.!! :P

EDIT: fast det kanske är en motor väg!

öööh verkligen... det tänkte jag inte på...

" men han har rätt... men jag tror att det är en väg som bara går åt ett håll för inga bilar kommer imot o de verkar vara en motorväg "

btw din sig är irriterande, den får min dator att låta konstigt :angry::lol:

Redigerad av Griimn
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

om man ser på den filmen när han drar iväg med motorcykeln så ser man att det är vänstertrafik. trodde det va högertrafik i usa :P

´du är rätt korkad va!?!

det är ju en tvåfilig väg och han kör på den vänstra av högerfilerna

det gäller att tänka ibland

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...