holymakaroni Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 om man ser på den filmen när han drar iväg med motorcykeln så ser man att det är vänstertrafik. trodde det va högertrafik i usa Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 Är du dum i huvudet? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 Hahahaha! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 Men du kanske inte har märkt att GTA går ut på att vara så olaglig som möjligt? Och att köra på vänster sida är olagligt i USA. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 alltså jag vet att det är höger trafik i USA , men allvarligt , gå in på www.gtasanandreas.com och gå sedan in på San Fierro också trycker du på en liten by utanför stor staden , där visar dom en film på en kille som hoppar på en MC o sedan kör han ut från en mack ut på en landsväg , och alla som är ute på landsvägen kör på vänster sida , alltså åt helt fel håll , är det vänster trafik på landet eller ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 alltså jag vet att det är höger trafik i USA , men allvarligt , gå in på www.gtasanandreas.com och gå sedan in på San Fierro också trycker du på en liten by utanför stor staden , där visar dom en film på en kille som hoppar på en MC o sedan kör han ut från en mack ut på en landsväg , och alla som är ute på landsvägen kör på vänster sida , alltså åt helt fel håll , är det vänster trafik på landet eller ? Dom kör på höger sida, punkt slut. Vänster sida för dig, men höger för dom. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 Dom kör på höger sida, punkt slut. Vänster sida för dig, men höger för dom. du vet... om du skakar höger hand med nån.... då är hans höger på din vänsta sida... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 du vet... om du skakar höger hand med nån.... då är hans höger på din vänsta sida... Det är just det jag menar. Svårt att förklara men... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 men han har rätt... men jag tror att det är en väg som bara går åt ett håll för inga bilar kommer imot o de verkar vara en motorväg Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 men han har rätt... men jag tror att det är en väg som bara går åt ett håll för inga bilar kommer imot o de verkar vara en motorväg Oj, det såg jag inte! Men det är nog som sagt bara en enfilig väg... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 Japp , hoppas det , för det vore lite krångligt med vänster trafik. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 (redigerad) De kör fan på vänster sida kolla min sign.!! EDIT: fast det kanske är en motor väg! Redigerad 3 oktober, 2004 av oscarw_89 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 (redigerad) De kör fan på vänster sida kolla min sign.!! EDIT: fast det kanske är en motor väg! öööh verkligen... det tänkte jag inte på... " men han har rätt... men jag tror att det är en väg som bara går åt ett håll för inga bilar kommer imot o de verkar vara en motorväg " btw din sig är irriterande, den får min dator att låta konstigt Redigerad 3 oktober, 2004 av Griimn Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 Kände att jag var tvungen och leta rätt på en bild som visar att det e högertrafik... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 om man ser på den filmen när han drar iväg med motorcykeln så ser man att det är vänstertrafik. trodde det va högertrafik i usa ´du är rätt korkad va!?! det är ju en tvåfilig väg och han kör på den vänstra av högerfilerna det gäller att tänka ibland Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 ´du är rätt korkad va!?! det är ju en tvåfilig väg och han kör på den vänstra av högerfilerna det gäller att tänka ibland det var ju vänligt sagt... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts