Jacker Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 Men till PC- verisionen då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 Har inget PS2...! Vote: Inget alls... ...själv har jag inget heller, men jag ska köpa när som helst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 Vote 10! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 blev en nia Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 3 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 ok fortsätt rösta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 VOTE : 9a utan tvekan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 3 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 de e bra att nästan alla röstar över 8 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 Har inte Ps2... Vote: 7 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 (redigerad) VOTE: 29754386750464+3 edit: men ja rösta på en nia för 29754386750464+3 fanns tyvärr inte :'( Redigerad 3 oktober, 2004 av chiligr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 (redigerad) Vote: 9.. 8-an passar bättre ingentligen, och 9an låter inte så fantasifull, men eftersom 9 är mer än 8 så röstade jag 9.. själv skulle jag beskriva det såhär: jag ligger sömnlös på nätterna, tänker på det i skolan, när jag kysser min tjej, när jag kollar på tv, när jag åker bil, när jag surfar på internet, när jag umgås med vänner, när jag lyssnar på musik, när jag hör trafikbruset utanför mitt fönster, när jag tar tuben till plugget.. Hela tiden finns det i min skalle att om 25 dagar.. knappt 4 veckor kommer jag att ha San andreas i mina händer.. det som kommer hända efter det är att jag kommer putta alla ur affären och kuta ner till tuben, banka på sl-snubben och säga "KÖR FORTARE" sen springa till bussen och skrika från min plats och inte bry mig om de andras reaktioner "KÖR FORTARE GUBBJÄVEL", sen 2 stationer innan jag kliver av bussen ringer jag hem å säger till syrran att sätta på min tv, skicka ut cd-fickan i ps2-n så att det är klart till jag kommer hem, sen kliver jag av bussen och springer allt jag kan, öppnar fodralet, håller sivan i min hand, slänger in skivan genom mitt öppna fönster så det hamnar i ps2-an, sen slänger jag mig efter, trycker på knappen som får skivan att skickas in, greppar handkontrollen och skriker till sist JAAAAAAAAAAAA ÄÄÄÄÄÄÄNTLIGEEN. MITT LIIIV HAR ÄÄÄÄNDLIGEN EN MEEEEEEEENIIIIING.. TAAAAAACK ROCKSTAR FÖR ATT NI FÖRGYLLT DENNA VACKRA TIDPUNKT, DAGEN DÅ JAG BÖRJAR RESTEN AV MITT LIIV, sen kommer troligtvis nåt jobbigt händå, typ strömavbrott, eller så säger morsan att jag måste käka middag eller typ att katten tar ett skutt och rivfr mig fett i ansiktet så att jag blir blind.. jag e säker på att nått sånt kommer hända.. Edit: styckeindelning så att man orkar läsa Redigerad 4 oktober, 2004 av mickemannen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 Vote: 9.. 8-an passar bättre ingentligen, och 9an låter inte så fantasifull, men eftersom 9 är mer än 8 så röstade jag 9.. själv skulle jag beskriva det såhär: jag ligger sömnlös på nätterna, tänker på det i skolan, när jag kysser min tjej, när jag kollar på tv, när jag åker bil, när jag surfar på internet, när jag umgås med vänner, när jag lyssnar på musik, när jag hör trafikbruset utanför mitt fönster, när jag tar tuben till plugget.. Hela tiden finns det i min skalle att om 25 dagar.. knappt 4 veckor kommer jag att ha San andreas i mina händer.. det som kommer hända efter det är att jag kommer putta alla ur affären och kuta ner till tuben, banka på sl-snubben och säga "KÖR FORTARE" sen springa till bussen och skrika från min plats och inte bry mig om de andras reaktioner "KÖR FORTARE GUBBJÄVEL", sen 2 stationer innan jag kliver av bussen ringer jag hem å säger till dyrran att sätta på min tv, skicka ut cd-fickan i ps2-n så att det är klart till jag kommer hem, sen kliver jag av bussen och springer allt jag kan, öppnar fodralet, håller sivan i min hand, slänger in skivan genom mitt öppna fönster så det hamnar i ps2-an, sen slänger jag mig efter, trycker på knappen som får skivan att skickas in, greppar handkontrollen och skriker till sist JAAAAAAAAAAAA ÄÄÄÄÄÄÄNTLIGEEN. MITT LIIIV HAR ÄÄÄÄNDLIGEN EN MEEEEEEEENIIIIING.. TAAAAAACK ROCKSTAR FÖR ATT NI FÖRGYLLT DENNA VACKRA TIDPUNKT, DAGEN DÅ JAG BÖRJAR RESTEN AV MITT LIIV, sen kommer troligtvis nåt jobbigt händå, typ strömavbrott, eller så säger morsan att jag måste käka middag eller typ att katten tar ett skutt och rivfr mig fett i ansiktet så att jag blir blind.. jag e säker på att nått sånt kommer hända.. Det lät bra tills slutet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 4 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 Vote: 9.. 8-an passar bättre ingentligen, och 9an låter inte så fantasifull, men eftersom 9 är mer än 8 så röstade jag 9.. själv skulle jag beskriva det såhär: jag ligger sömnlös på nätterna, tänker på det i skolan, när jag kysser min tjej, när jag kollar på tv, när jag åker bil, när jag surfar på internet, när jag umgås med vänner, när jag lyssnar på musik, när jag hör trafikbruset utanför mitt fönster, när jag tar tuben till plugget.. Hela tiden finns det i min skalle att om 25 dagar.. knappt 4 veckor kommer jag att ha San andreas i mina händer.. det som kommer hända efter det är att jag kommer putta alla ur affären och kuta ner till tuben, banka på sl-snubben och säga "KÖR FORTARE" sen springa till bussen och skrika från min plats och inte bry mig om de andras reaktioner "KÖR FORTARE GUBBJÄVEL", sen 2 stationer innan jag kliver av bussen ringer jag hem å säger till dyrran att sätta på min tv, skicka ut cd-fickan i ps2-n så att det är klart till jag kommer hem, sen kliver jag av bussen och springer allt jag kan, öppnar fodralet, håller sivan i min hand, slänger in skivan genom mitt öppna fönster så det hamnar i ps2-an, sen slänger jag mig efter, trycker på knappen som får skivan att skickas in, greppar handkontrollen och skriker till sist JAAAAAAAAAAAA ÄÄÄÄÄÄÄNTLIGEEN. MITT LIIIV HAR ÄÄÄÄNDLIGEN EN MEEEEEEEENIIIIING.. TAAAAAACK ROCKSTAR FÖR ATT NI FÖRGYLLT DENNA VACKRA TIDPUNKT, DAGEN DÅ JAG BÖRJAR RESTEN AV MITT LIIV, sen kommer troligtvis nåt jobbigt händå, typ strömavbrott, eller så säger morsan att jag måste käka middag eller typ att katten tar ett skutt och rivfr mig fett i ansiktet så att jag blir blind.. jag e säker på att nått sånt kommer hända.. orka läsa allt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 4 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 Vote: 9.. 8-an passar bättre ingentligen, och 9an låter inte så fantasifull, men eftersom 9 är mer än 8 så röstade jag 9.. själv skulle jag beskriva det såhär: jag ligger sömnlös på nätterna, tänker på det i skolan, när jag kysser min tjej, när jag kollar på tv, när jag åker bil, när jag surfar på internet, när jag umgås med vänner, när jag lyssnar på musik, när jag hör trafikbruset utanför mitt fönster, när jag tar tuben till plugget.. Hela tiden finns det i min skalle att om 25 dagar.. knappt 4 veckor kommer jag att ha San andreas i mina händer.. det som kommer hända efter det är att jag kommer putta alla ur affären och kuta ner till tuben, banka på sl-snubben och säga "KÖR FORTARE" sen springa till bussen och skrika från min plats och inte bry mig om de andras reaktioner "KÖR FORTARE GUBBJÄVEL", sen 2 stationer innan jag kliver av bussen ringer jag hem å säger till dyrran att sätta på min tv, skicka ut cd-fickan i ps2-n så att det är klart till jag kommer hem, sen kliver jag av bussen och springer allt jag kan, öppnar fodralet, håller sivan i min hand, slänger in skivan genom mitt öppna fönster så det hamnar i ps2-an, sen slänger jag mig efter, trycker på knappen som får skivan att skickas in, greppar handkontrollen och skriker till sist JAAAAAAAAAAAA ÄÄÄÄÄÄÄNTLIGEEN. MITT LIIIV HAR ÄÄÄÄNDLIGEN EN MEEEEEEEENIIIIING.. TAAAAAACK ROCKSTAR FÖR ATT NI FÖRGYLLT DENNA VACKRA TIDPUNKT, DAGEN DÅ JAG BÖRJAR RESTEN AV MITT LIIV, sen kommer troligtvis nåt jobbigt händå, typ strömavbrott, eller så säger morsan att jag måste käka middag eller typ att katten tar ett skutt och rivfr mig fett i ansiktet så att jag blir blind.. jag e säker på att nått sånt kommer hända.. Exakt allt stämmer in på mig förutom att du är så säker på att det kommer gå snett i slutet! Det där med att ens lliv äntligen kommer ha en mening stämmer nog inte heller in, hehe..för om meningen med sitt liv är att spela ett TV-spel så är man rätt patetisk, haha. Men det ligger nått i det! Ens liv är iallafall inte totalt tillfredställande förens det släpps. Ps. Appropå ordet Tillfredställande. Brukar era lärare också säga t.ex "eran son jobbar verkligen tillfredställande på lektionerna" osv på utvecklingssamtal och dylikt? Det känns verkligen jobbigt eftersom ordet Tillfredställande förknippar man med sex, och lärare och sex just don't connect. Eller hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 4 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 menar inte att San andreas är meningen med mitt liv, det har funntis en massa meningar än så länge, men ingen just nu. huvudmeningen med mitt liv är att sitta på en supermotard och gasa järnet, men jag är för ung just nu så fram tils jag blir gammal nog får jag vara en halvpluggande tv-spelsnörd som går ut super på helgerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 4 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 mitt liv har en mening nu men dett har en större mening när man spelar SA!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxx_86 Skrivet 4 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 Fan va härligt det kommer bli!!! Har lov veckan efter det kommer ut också!! Så ja kommer bara sitta inne större delen...om inte hela nätterna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 4 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 Fan va härligt det kommer bli!!! Har lov veckan efter det kommer ut också!! Så ja kommer bara sitta inne större delen...om inte hela nätterna! J***A lyckoost jag har lov samma vecka som den 29:e damn! PS. ta inte illa up DS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
porre Skrivet 4 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 Vote: 9.. 8-an passar bättre ingentligen, och 9an låter inte så fantasifull, men eftersom 9 är mer än 8 så röstade jag 9.. själv skulle jag beskriva det såhär: jag ligger sömnlös på nätterna, tänker på det i skolan, när jag kysser min tjej, när jag kollar på tv, när jag åker bil, när jag surfar på internet, när jag umgås med vänner, när jag lyssnar på musik, när jag hör trafikbruset utanför mitt fönster, när jag tar tuben till plugget.. Hela tiden finns det i min skalle att om 25 dagar.. knappt 4 veckor kommer jag att ha San andreas i mina händer.. det som kommer hända efter det är att jag kommer putta alla ur affären och kuta ner till tuben, banka på sl-snubben och säga "KÖR FORTARE" sen springa till bussen och skrika från min plats och inte bry mig om de andras reaktioner "KÖR FORTARE GUBBJÄVEL", sen 2 stationer innan jag kliver av bussen ringer jag hem å säger till syrran att sätta på min tv, skicka ut cd-fickan i ps2-n så att det är klart till jag kommer hem, sen kliver jag av bussen och springer allt jag kan, öppnar fodralet, håller sivan i min hand, slänger in skivan genom mitt öppna fönster så det hamnar i ps2-an, sen slänger jag mig efter, trycker på knappen som får skivan att skickas in, greppar handkontrollen och skriker till sist JAAAAAAAAAAAA ÄÄÄÄÄÄÄNTLIGEEN. MITT LIIIV HAR ÄÄÄÄNDLIGEN EN MEEEEEEEENIIIIING.. TAAAAAACK ROCKSTAR FÖR ATT NI FÖRGYLLT DENNA VACKRA TIDPUNKT, DAGEN DÅ JAG BÖRJAR RESTEN AV MITT LIIV, sen kommer troligtvis nåt jobbigt händå, typ strömavbrott, eller så säger morsan att jag måste käka middag eller typ att katten tar ett skutt och rivfr mig fett i ansiktet så att jag blir blind.. jag e säker på att nått sånt kommer hända.. Edit: styckeindelning så att man orkar läsa *HOST* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 4 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 Vote: 9.. 8-an passar bättre ingentligen, och 9an låter inte så fantasifull, men eftersom 9 är mer än 8 så röstade jag 9.. själv skulle jag beskriva det såhär: jag ligger sömnlös på nätterna, tänker på det i skolan, när jag kysser min tjej, när jag kollar på tv, när jag åker bil, när jag surfar på internet, när jag umgås med vänner, när jag lyssnar på musik, när jag hör trafikbruset utanför mitt fönster, när jag tar tuben till plugget.. Hela tiden finns det i min skalle att om 25 dagar.. knappt 4 veckor kommer jag att ha San andreas i mina händer.. det som kommer hända efter det är att jag kommer putta alla ur affären och kuta ner till tuben, banka på sl-snubben och säga "KÖR FORTARE" sen springa till bussen och skrika från min plats och inte bry mig om de andras reaktioner "KÖR FORTARE GUBBJÄVEL", sen 2 stationer innan jag kliver av bussen ringer jag hem å säger till syrran att sätta på min tv, skicka ut cd-fickan i ps2-n så att det är klart till jag kommer hem, sen kliver jag av bussen och springer allt jag kan, öppnar fodralet, håller sivan i min hand, slänger in skivan genom mitt öppna fönster så det hamnar i ps2-an, sen slänger jag mig efter, trycker på knappen som får skivan att skickas in, greppar handkontrollen och skriker till sist JAAAAAAAAAAAA ÄÄÄÄÄÄÄNTLIGEEN. MITT LIIIV HAR ÄÄÄÄNDLIGEN EN MEEEEEEEENIIIIING.. TAAAAAACK ROCKSTAR FÖR ATT NI FÖRGYLLT DENNA VACKRA TIDPUNKT, DAGEN DÅ JAG BÖRJAR RESTEN AV MITT LIIV, sen kommer troligtvis nåt jobbigt händå, typ strömavbrott, eller så säger morsan att jag måste käka middag eller typ att katten tar ett skutt och rivfr mig fett i ansiktet så att jag blir blind.. jag e säker på att nått sånt kommer hända.. Edit: styckeindelning så att man orkar läsa haha så jävla skön beskriving, och ingen ska klaga på den för den va rolig och läsa =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts