Plutonium_Man_91 Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 Vote: 9 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 ...svara nu ärligt, är du verkligen intresserad? Måste nog säga en åtta ändå... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 3 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 de kan u vara roligt att veta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
blink182 Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 ganska mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 Vote: 9 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MasterJohansson Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 Vote 9 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 3 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 härligt att alla längtar så mkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 Klar nia!! tänker faktiskt på det rätt så ofta!! även fast jag inte har ps2 ska jag köpa spelet och spela hos en kompis!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 3 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 smart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 VOTE: 1 , har lagt tankarna på spelet åt sidan med tanke på att jag får vänta nästan ett år på spelet :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 3 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 du ska alltså ha det te pc. synd att du inte har PS2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 VOTE: 1 , har lagt tankarna på spelet åt sidan med tanke på att jag får vänta nästan ett år på spelet :'( ...är det av psykologiska skäl du har loggan som signatur då? Höhö... Anledningen varför jag inte tog en nia är pga att jag kan beskriva känslan: så mycket så att det stör mina övriga tankar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 (redigerad) eftersom jag ska ha till pc o inte ps2 så vote 3 men det kommer ju bli världens spel, och den som väntar på nåt gott... Redigerad 3 oktober, 2004 av Griimn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 du ska alltså ha det te pc. synd att du inte har PS2 Mm, fast tycker inte om att lira actionspel utan mus, iofs går de att fixa till ps2:an men iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 ...är det av psykologiska skäl du har loggan som signatur då? Höhö... Anledningen varför jag inte tog en nia är pga att jag kan beskriva känslan: så mycket så att det stör mina övriga tankar... Hmmpf, behöver den som stöd de närmaste året Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 Vota 9, no doubt. Tror det fanns en liknande topic förut, som StellHell avslutade med "Jag längtar så mycket att jag stänger den här tråden! *CLOSED* " Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 En 7:a. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 9x2 typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 en 10:a Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 Har inget PS2...! Vote: Inget alls... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts