blink182 Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Lite GTA san andreas anknytning, det kommer ju att utspela sig i Kalifornien och där kommer RHCP ifrån och de var populära i början av 90-talet, tror ni att det kommer med låtar på radion från RHCP? Vet ingen här när BY tHe Way släpptes? PS: Min favoritlåt just nu, Californication. såfall under the bridge , tror den släpptes 90. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 såfall under the bridge , tror den släpptes 90. Under the bridge kom 92. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
blink182 Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Under the bridge kom 92. okej men då borde ju den va med . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 17 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 På mitt skivomslag så stod det att Under the bridge kom ut 1991. Albumet hette "Blood Sugar Sex magik". Förresten kan ni några bar låtar från albumet By The Way? Kom det ut 2002, då är det ganska nytt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
blink182 Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 På mitt skivomslag så stod det att Under the bridge kom ut 1991. Albumet hette "Blood Sugar Sex magik". Förresten kan ni några bar låtar från albumet By The Way? Kom det ut 2002, då är det ganska nytt. cant stop är bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 18 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 cant stop är bra. Ok mer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
blink182 Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Ok mer! i could die for you,dosed,by the way,universally speaking...med fler..varför undrar du ??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 19 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 Jag ska ladda ner mp3musik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
blink182 Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 Jag ska ladda ner mp3musik. ja de visste jag väl ladda ner hela albumet iställe då.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 ni måste ha hört klassikern F.U: Fuck You Fuck your whole family and your beverages Fuck You Fuck your little sister and your little brother Fuck You Fuck all your friends and everyone Fuck You Fuck your little puppy and your puppy dog Fuck You.... den spelas utan refräng och utan riff och utan något annat än lite plink från gitarren och trumspel från chad.... måste höras! >_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 har snackat med trummisen(chad smith) utanför en gala i London fick han autograf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
blink182 Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 har snackat med trummisen(chad smith) utanför en gala i London fick han autograf va prata ni om då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 va prata ni om då? va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 dom är riktigt bra faktiskt.. har 2 skivor med dom. funderar på att köpa greatest hits.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 lyssna på deras dumma lyrics:P shoot you with my funked pistol how long will i slide until sperate my sight im hearing dancing in my pants Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
blink182 Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 va? Vad sa han då???? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 28 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 (redigerad) Basisten ska vara riktigt musikalisk. Detta har blivit en het topic. Jag ska ladda ner låtar från By the way. Cabron, är den bra? Redigerad 29 oktober, 2004 av danil89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts