danil89 Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 (redigerad) Ja, vad heter sångaren i Red Hot Chili Peppers, och vad heter den långhåriga medlemmen? Jag har just köpt (fått) deras Greatest Hits skiva och jag gillar den. Min favoritlåt är Road trippin eller Save The population. Californication är bra också, Universily Speaking och Parallel Universe är också bra. Hela skivan är bra! Jag är ett RHCP-fan. Är någon mer det här? PS: de borde haft med Can't Stop också, men den har jag på MP3n. Redigerad 3 oktober, 2004 av danil89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 (redigerad) jag är ett fan till deras grymma basist Flea vettefan vad sångaren heter bästa låtarna är ju: Give it Away Californikation Pea ( ) Around the World! EDIT: Radmellanrum Redigerad 3 oktober, 2004 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 http://www.fact-index.com/r/re/red_hot_chili_peppers.html Kolla själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 3 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 (redigerad) Kul. Pea och arond the world har jag inte hört, är de gamla låtar? från 80-talet? Edit: cortez tack, det var som jag trodde, det var Anthony Kiedis och "flea" heter Michael Balzary på riktigt. Och jag tror att den långhåriga gitaristen, heter John Frusciante. De kommer från Kalifornien. Redigerad 3 oktober, 2004 av danil89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 RHCP är väl helt okej har inte lyssnat på deras låtar på typ ett år! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 RHCP är väl helt okej har inte lyssnat på deras låtar på typ ett år! okej? dom är ju helt sålda, fjjååårtiiiz musik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 (redigerad) Pea och arond the world har jag inte hört, är de gamla låtar? från 80-talet? jag o min polare brukar sjunga den typ hela tiden få se om ja kommer ihåg texten Im a little pea [Tre sekunders paus] i love the sky and trees [tre skunders paus] im a teeny tiny,little ant... [tre skunders paus] oh im nothing [tre skunders paus] aaaaaah yeeaaa so you have nothing to hiide and im a pacifist [tre skunders paus] so youu can fuck this shit up [tre skunders paus] ooh yeaa im small oooooh yeaaaaaa im smaaaaall [paus] Fuck you asshole [tre skunders paus] you homophbic readneck dick [tre skunders paus] big and though and mcho [tre skunders paus] you can kick my aaass [tre skunders paus] sooo fucking whaat? soo fucking whaat? soo fuckiiiiing whaaaat? [bPMen är typ 23 och det är inga trummor bara bas och röst] EDIT: det är bara basisten som är med Redigerad 3 oktober, 2004 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 3 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 Jag tycker låtarna från 90-talet är bättre än de på 80-talet, då var det mer hårdrock-stil, som ett j*vla buller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 okej? dom är ju helt sålda, fjjååårtiiiz musik Dom var grymma förr. men nu är det så "lugn-gubb-rockigt" eller något Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 4 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 De var helt cp på 80-talet, innan en i bandet dog (Hillel Slovak) av en överdos av heroin. Det fick dem att göra djupare innehåll i låtarna, det var ett bra beslut av dem. Deras gitarrist gör mycket av den stilen som är nu i bandet. Basisten och sångaren är också väldigt viktiga, det var de som grundade bandet. Men det är fortfarande rock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 4 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 (redigerad) nu för tiden gör dom ju bara astråkig mainstream Redigerad 4 oktober, 2004 av ^MeTaNoLiC^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 4 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 (redigerad) Were hot, now not Redigerad 4 oktober, 2004 av Benvit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 4 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 Ja nu börjar de bli lite gamla faktist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 Ja nu börjar de bli lite gamla faktist. Tror det var ett år sen man ens hörde talats om att de släppts en ny låt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 ända jag vet om dem är att dem har en grym basist Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 5 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 2003 på vintern så släppte de 2 nya låtar. Fortune Faded och Save The population. De Är båda bra. Men när släppde de albumet By The Way? PS: Min favorit just nu är Parallel Universe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 16 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Lite GTA san andreas anknytning, det kommer ju att utspela sig i Kalifornien och där kommer RHCP ifrån och de var populära i början av 90-talet, tror ni att det kommer med låtar på radion från RHCP? Vet ingen här när BY tHe Way släpptes? PS: Min favoritlåt just nu, Californication. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Lite GTA san andreas anknytning, det kommer ju att utspela sig i Kalifornien och där kommer RHCP ifrån och de var populära i början av 90-talet, tror ni att det kommer med låtar på radion från RHCP? Vet ingen här när BY tHe Way släpptes? PS: Min favoritlåt just nu, Californication. Antagligen så borde det finnas med åtminstone en låt från dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Lite GTA san andreas anknytning, det kommer ju att utspela sig i Kalifornien och där kommer RHCP ifrån och de var populära i början av 90-talet, tror ni att det kommer med låtar på radion från RHCP? Vet ingen här när BY tHe Way släpptes? PS: Min favoritlåt just nu, Californication. By the way är från 02 och Californication 99 så ingen av dem lär vara med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Enda låten jag gillar med dom, och alltid kommer att gilla, är Under The Bridge, som jag hörde som liten parvel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts