Cortez Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 (redigerad) Min smoke i cs har blivit helt konstig, men jag har inte rört det på något sätt sen det var normalt. Nån som vet vad felet kan vara? Ops, bilden blev cp, förlåt för det. Redigerad 2 oktober, 2004 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 lol, ser ut som sånna där effekter i photoshop Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geek Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 Så finns det ju också en egen cs tråd.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesus Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 (redigerad) Isna om det, eller repaira det, då borde det bli normalt. EDIT: ffs, sluta spela de_rats Redigerad 3 oktober, 2004 av Jesus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 EDIT: ffs, sluta spela de_rats klaga inte, han gör som han vill Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 fan jag vill ha sån där smoke!! gör livet lite gladare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 Min smoke i cs har blivit helt konstig, men jag har inte rört det på något sätt sen det var normalt. Nån som vet vad felet kan vara? Ops, bilden blev cp, förlåt för det. vad har du rökt då?? hmm finns massa sätt att fixa men lättast är att installera om så det är mitt råd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts