danil89 Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 Det är bäst för sverige att gå med emu snart annars kan det bli bankrutt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 Bryr mig inte.... kan ändå inget om politik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 3 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 Om vi byter bort svenska pengar mot euron, då är vi inte längre sverige. Då är vi ett land i mängden. rätt...så får det inte bli...vi ska va ett land för oss...tänk om de bestämmer att alla ska ha engelska som modersmål då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 Jag vettifan hur vi ska göra.. Det var riktigt korkat att gå med i EU från första början men nu när vi väl är där är det inte lönt att gå ur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 Så länge det gäller samarbete så Hell yeah! Men vi ska samma principer. men inte lagar. //Carolus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 Hur kommer det sig att så många är för EU och EMU? Varför vill ni att våra regler ska kunna bestämmas utifrån? Varför vill ni att EU ska kunna sätta sig över våra regler? Varför vill ni inte vara självständiga? Det finns inga vettiga svar... Den nya världsordningen är snart här om folk fortsätter tänka så här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 Jag säger bara åt helvete med EMU och EU. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts