Jump to content

Ska Sverige vara med i EU i framtiden?

SAAB
 Share

Ska Sverige vara med i EU i framtiden?  

36 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Jag hoppas defentivt att vi kan ta oss ur. Jag är emot EU. Jag är emot den framtida superstaten där dom tidigare självständiga länderna inte har ett skit att säga till om längre. Det som började som ett handelsavtal har utvecklats till ett USA wannabe.

Exakt!! Du är underbar. >_<

Och ja till EMU? Snälla...

Vote: Nej!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmm... om det bildas ett "Europas Förenta stater" så ökar ju handeln länderna imellan så att Sverige blir "rikare", men om "europas Förenta stater" innträffar så kommer nog Ericsson, Scania, ABB, Astra Zeneca och många andra stora företag flytta sin verksamhet till typ Estland där de jobbar nästan gratis. >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmm... om det bildas ett "Europas Förenta stater" så ökar ju handeln länderna imellan så att Sverige blir "rikare", men om "europas Förenta stater" innträffar så kommer nog Ericsson, Scania, ABB, Astra Zeneca och många andra stora företag flytta sin verksamhet till typ Estland där de jobbar nästan gratis. >_<

Det kommer nog inte hände på ett bra tag, tror inte det finns många som skulle tillåta det..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor