SAAB Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 (redigerad) Ja vad tycker du? Själv tycker jag att vi ska skita i de... Vote: Nej Det kan hända att det redan finns en sån här poll men den är nog långt bak i forumets historia så ja startar en ny... Redigerad 2 oktober, 2004 av SAAB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
knasn00b Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 Vi är redan med i Eu! Du kanske menar EMU? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 2 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 det jag menade var att ska man gå ur Eu eller ska man vara kvar? det handlar inte så mycket om EMU... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
knasn00b Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 Sverige kan inte ta sig ur EU i dagens läge! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 (redigerad) eu är vi redan med i orka gå ur... men JA! till emu! Redigerad 2 oktober, 2004 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 eu är vi redan med i orka gå ur... men JA! till emu! Couldn't agree more... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 Ja till både EU och EMU... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 Jag hoppas defentivt att vi kan ta oss ur. Jag är emot EU. Jag är emot den framtida superstaten där dom tidigare självständiga länderna inte har ett skit att säga till om längre. Det som började som ett handelsavtal har utvecklats till ett USA wannabe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 Jag hoppas defentivt att vi kan ta oss ur. Jag är emot EU. Jag är emot den framtida superstaten där dom tidigare självständiga länderna inte har ett skit att säga till om längre. Det som började som ett handelsavtal har utvecklats till ett USA wannabe. Exakt!! Du är underbar. Och ja till EMU? Snälla... Vote: Nej! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 3 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 Exakt!! Du är underbar. Och ja till EMU? Snälla... Vote: Nej! håller med er fulltständigt...vill inte ha nåt USA i europa...vore väldigt dumt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geek Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 Vote: Ja! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 Vote : Ja Vi får ju hoppas att vi inte blir supermakter. Men att sammarbeta så vi kan göra europa bättre osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 Vote: Ja, och vi skall ha Euro också.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
knasn00b Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 Hmm... om det bildas ett "Europas Förenta stater" så ökar ju handeln länderna imellan så att Sverige blir "rikare", men om "europas Förenta stater" innträffar så kommer nog Ericsson, Scania, ABB, Astra Zeneca och många andra stora företag flytta sin verksamhet till typ Estland där de jobbar nästan gratis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 Hmm... om det bildas ett "Europas Förenta stater" så ökar ju handeln länderna imellan så att Sverige blir "rikare", men om "europas Förenta stater" innträffar så kommer nog Ericsson, Scania, ABB, Astra Zeneca och många andra stora företag flytta sin verksamhet till typ Estland där de jobbar nästan gratis. Det kommer nog inte hände på ett bra tag, tror inte det finns många som skulle tillåta det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 Vote: Ja och vi ska ha Euro också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 Vote: Ja och vi ska ha Euro också. Det går nog inte att gå ur EU, inte utan konflikter i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 Ja att sverige ska fortsätta vara med i EU, men NEJ till EURON!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 Om vi byter bort svenska pengar mot euron, då är vi inte längre sverige. Då är vi ett land i mängden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 Nej, EU för bara med sig en massa dumma lagar och avgifter och jag är emot EMU. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts