HOWHOW Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 jag bokade på CDON för typ 1 1/2 månad sedan.... bara så ni vet ok jag bokade på game för 4 månader sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxx_86 Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 En liten fråga... Jag bokade på CDON för 1 ½ månad sen.. Det släpps ju den 29:e, får dom in det tidigare och skickar det så att det är framme den 29:e eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 jag gick te Game och frågade när det skulle komma för 9 månader sedan, för att kolla hur dom reagerade dom. dom visste inte ens att det skulle komma ett nytt GTA. hahahahahahahahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krap_Nek Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 Jag kör mitt på tradition / Eb games här i linköping som förmodlingen har nattöppet ifall det blir tillräckligt mycket bokningar. Och då får man det ju dagen innan.. eller ja.. Klockan 00. den 28e iaf ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 hehe ja det var en bra butik. då kan man spela hela natten ,hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 3 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 En liten fråga... Jag bokade på CDON för 1 ½ månad sen.. Det släpps ju den 29:e, får dom in det tidigare och skickar det så att det är framme den 29:e eller? Alla spelbutiker brukar få spelen 1 dag före de ska släppas. Alltså får CDON det den 28 Okt och skickar då ut det så du har det den 29 Okt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 aaa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts