Jacker Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 Såg att en del har förbeställt SA på Spelbutiken.se. Om jag vore er skulle jag avboka det på en gång, av följande själ: 1. Dom kan inte leverera spel i tid, när Vice City kom fick kunderna vänta i 3 veckor på att få det. 2. Jag beställde GTA3 till PS2 därifrån, stod att det var i lager om 3 dagar. I verkligheten tog det 16 dagar+ 3 dagar att leverera det. Och det var ändå mer en ett halvår efter att GTA3 hadde släppts till PS2, och då tycker man att beställningsrushen borde vara över. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 Såg att en del har förbeställt SA på Spelbutiken.se. Om jag vore er skulle jag avboka det på en gång, av följande själ: 1. Dom kan inte leverera spel i tid, när Vice City kom fick kunderna vänta i 3 veckor på att få det. 2. Jag beställde GTA3 till PS2 därifrån, stod att det var i lager om 3 dagar. I verkligheten tog det 16 dagar+ 3 dagar att leverera det. Och det var ändå mer en ett halvår efter att GTA3 hadde släppts till PS2, och då tycker man att beställningsrushen borde vara över. Har förhandsbokat det på Game ändå Det är det väl inget fel på? Jag ska ändå hämta det på affären Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 jag har avbokat det på spelbutiken.se nu efter vad som du säger så. den tiden(3 vecker alltså) tar det ju att klara ut spelet.(ungerfär 3 veckor) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 2 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 Smart drag. Beställ det på CDON via GTAsajten istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscargn Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 Jag har beställt på GAME, enkelt och bra. Bara att hämta ut det i butiken på releasedagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 vi får se hur det blir Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Turkia Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 Jag har beställt på GAME, enkelt och bra. Bara att hämta ut det i butiken på releasedagen. Tycker samma sak.. har också bokat i GAME! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 ska nog göra det imorrn för jag har ände present kort på Game sammanlagt 500 kr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 2 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 Ja, det är också skönt. Fast en del kanske måste åka en bit för att komma till närmaste Game- butik. Då är det skönare att få en fraktura ner i brevlådan och åka till posten och hämta det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 Ja, det är också skönt. Fast en del kanske måste åka en bit för att komma till närmaste Game- butik. Då är det skönare att få en fraktura ner i brevlådan och åka till posten och hämta det. fast nackdelen med det är att det tar en dag för fakturan att komma fram, förlorar man ju en hel dags spelande... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 om ja skickar efter de över internet får ja de i brevlådan...brukar få de iaf och då har ja fått en räkning med... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 har nu bokat det på Game. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 3 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 fast nackdelen med det är att det tar en dag för fakturan att komma fram, förlorar man ju en hel dags spelande... Nej, på CDON får man det på releasedagen. Har till och med frågat Hultan om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 Ja, alla spelbutiker på nätet (förutom en del som översäljer) skickar ut spelen den 28:e oktober. Alltså kommer dom fram till den 29:e (releasedagen). Btw, hos CDON behöver man inte ens åka till posten, man får allt i brevlådan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 Nej, på CDON får man det på releasedagen. Har till och med frågat Hultan om det. om du säger det så, men e ändå skeptisk... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 3 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 Ja, alla spelbutiker på nätet (förutom en del som översäljer) skickar ut spelen den 28:e oktober. Alltså kommer dom fram till den 29:e (releasedagen). Btw, hos CDON behöver man inte ens åka till posten, man får allt i brevlådan OHHH, WOW! Det visste jag inte. Men bara det inte blir samma problem som när VC kom till PC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 Jag beställde mitt på Tvspeloteket. Visst, jag får hämta det på posten men iallafall. Senast jag var där beställde jag ett spel som kulle komma den 9:e september...jag hämtade det på posten den 7:e. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 Jag är lite desperat kanske men jag har bokat det på både Game och CDON Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 eller så tankar man det... hahahaha nääe, jag bara skojade. Man måste ju dessutom vänta år på att det ska komma till pc, så... eller? kan man bränna ps2skivor? vill inte få varningar eller låsa denna tråd pga mig, men, kort fråga bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samminen Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 jag bokade på CDON för typ 1 1/2 månad sedan.... bara så ni vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts