danil89 Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 Jo, Jag har ett besvärande problem med fifa 2003. De är så här att innan varje match så måste jag gå in i Alternativ/kontroller där har jag E som Nick-knapp och W som Spurt-knapp. Det står också som jag vill ha det men om man spelar så blir det tvärtom eller så försvinner spurt-knappen och det är en knapp som jag använder ofta så jag behöver veta exaxt var den är. Jag måste alltså trycka in att E ska vara Nick-knapp och att W ska vara Spurt-knapp även fast det redan står så. Mycket besvär att göra innan varje match man ska spela. I vanliga fall så är ju E Spurt-knapp och W är Nick-knapp men jag har bytt plats på dem och så vill jag ha det, men inte Fifa 2003. Vet ni vad det är för fel? Vet ni hur man lagar felet? Har ni varit med om detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 Jo, Jag har ett besvärande problem med fifa 2003. De är så här att innan varje match så måste jag gå in i Alternativ/kontroller där har jag E som Nick-knapp och W som Spurt-knapp. Det står också som jag vill ha det men om man spelar så blir det tvärtom eller så försvinner spurt-knappen och det är en knapp som jag använder ofta så jag behöver veta exaxt var den är. Jag måste alltså trycka in att E ska vara Nick-knapp och att W ska vara Spurt-knapp även fast det redan står så. Mycket besvär att göra innan varje match man ska spela. I vanliga fall så är ju E Spurt-knapp och W är Nick-knapp men jag har bytt plats på dem och så vill jag ha det, men inte Fifa 2003. Vet ni vad det är för fel? Vet ni hur man lagar felet? Har ni varit med om detta? Jag har haft det felet, ja. Men fixade det aldrig för jag visste inte hur man gjorde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geek Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 Hade också det problemet, höll på och ändrade hela tiden och tillslut tröttnade jag och lärde mig dom nya Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 3 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 Vad CP! Så det går alltså inte. Jaja det var synd, men tack för svaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 Hade det problemet med Fifa 2004! Vill spurta på W men inte fan gick det ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geek Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 Hade det problemet med Fifa 2004! Vill spurta på W men inte fan gick det ! Man kan väll inte ändra kontroller i 2004? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 3 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 Då är ju Fifa 2004 verkligen ett dåligt spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 Då är ju Fifa 2004 verkligen ett dåligt spel. japp, tyckte jag som fan. Men jag sög så jävla mycket på det. Menyerna var bland det värsta jag sett. Kunde inte heller ändra sprintknappen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts