Jump to content

Skolan bestämmer...

Mr Mister
 Share

Bra eller dåligt?  

88 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 163
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

I nästan varje topic du skriver i Griimn så bråkar du. Konstigt då du är 16 år....

det är fan inte jag som börjar, alla började gnälla på mig som 5åringar utan liv framför datorn när jag sa att jag inte ville he "grön kavaj och skotskrutiga shorts"

jacker då? är han mer mogen kanske, jag har inte ett ord i varenda topic som gjörs...

Sirius: var sa jag att jag är din defination av en satanist? väldigt nyfiken på när och var jag sa det

hade det varit röda kavajer så hade det inte suttit fel me skol uniform :wub:

Redigerad av Griimn
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

det är fan inte jag som börjar, alla började gnälla på mig som 5åringar utan liv framför datorn när jag sa att jag inte ville he "grön kavaj och skotskrutiga shorts"

jacker då? är han mer mogen kanske, jag har inte ett ord i varenda topic som gjörs...

Sirius: var sa jag att jag är din defination av en satanist? väldigt nyfiken på när och var jag sa det

hade det varit röda kavajer så hade det inte suttit fel me skol uniform :wub:

Du sa att jag skulle kalla dig satanist om jag träffade dig så då måste du vara en djävulsdyrkare eller hur?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du sa att jag skulle kalla dig satanist om jag träffade dig så då måste du vara en djävulsdyrkare eller hur?

nej varför det? topicen handlar ju om utseense, right? alltså menade jag att jag klär mig på ett sånt sätt om andra stör sig på och det gillar jag

men jag drog er alla över en kam och sa att ni inte vet nånting om religion eftersom ni antagligen skulle kalla mig satanist

igentligen njuter jag bara av blackmetal och klär mig som en svartrockare(samma sak som blackmetallare)

friends?

Redigerad av Griimn
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

nej varför det? topicen handlar ju om utseense, right? alltså menade jag att jag klär mig på ett sånt sätt om andra stör sig på och det gillar jag

men jag drog er alla över en kam och sa att ni inte vet nånting om religion eftersom ni antagligen skulle kalla mig satanist

igentligen njuter jag bara av blackmetal och klär mig som en svartrockare(samma sak som blackmetallare)

friends?

Ok jag ser, så jag hade vann alltså :wub:

vänner vet jag inte men jag lär inte vara lika aktiv i topicen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor