Weener Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 I nästan varje topic du skriver i Griimn så bråkar du. Konstigt då du är 16 år.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 (redigerad) I nästan varje topic du skriver i Griimn så bråkar du. Konstigt då du är 16 år.... det är fan inte jag som börjar, alla började gnälla på mig som 5åringar utan liv framför datorn när jag sa att jag inte ville he "grön kavaj och skotskrutiga shorts" jacker då? är han mer mogen kanske, jag har inte ett ord i varenda topic som gjörs... Sirius: var sa jag att jag är din defination av en satanist? väldigt nyfiken på när och var jag sa det hade det varit röda kavajer så hade det inte suttit fel me skol uniform Redigerad 5 oktober, 2004 av Griimn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 Golf kläder??? ska alla gå runt i JL tröjjor och röd rutiga byxor eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 det är fan inte jag som börjar, alla började gnälla på mig som 5åringar utan liv framför datorn när jag sa att jag inte ville he "grön kavaj och skotskrutiga shorts" jacker då? är han mer mogen kanske, jag har inte ett ord i varenda topic som gjörs... Sirius: var sa jag att jag är din defination av en satanist? väldigt nyfiken på när och var jag sa det hade det varit röda kavajer så hade det inte suttit fel me skol uniform Du sa att jag skulle kalla dig satanist om jag träffade dig så då måste du vara en djävulsdyrkare eller hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 (redigerad) Du sa att jag skulle kalla dig satanist om jag träffade dig så då måste du vara en djävulsdyrkare eller hur? nej varför det? topicen handlar ju om utseense, right? alltså menade jag att jag klär mig på ett sånt sätt om andra stör sig på och det gillar jag men jag drog er alla över en kam och sa att ni inte vet nånting om religion eftersom ni antagligen skulle kalla mig satanist igentligen njuter jag bara av blackmetal och klär mig som en svartrockare(samma sak som blackmetallare) friends? Redigerad 5 oktober, 2004 av Griimn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 Nu kom vi "lite" off topic va?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 nej varför det? topicen handlar ju om utseense, right? alltså menade jag att jag klär mig på ett sånt sätt om andra stör sig på och det gillar jag men jag drog er alla över en kam och sa att ni inte vet nånting om religion eftersom ni antagligen skulle kalla mig satanist igentligen njuter jag bara av blackmetal och klär mig som en svartrockare(samma sak som blackmetallare) friends? Ok jag ser, så jag hade vann alltså vänner vet jag inte men jag lär inte vara lika aktiv i topicen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 Okej, Griimn har lagt ner så då gör väl jag det också. Fast allt jag vill är att du taggar ner dig lite, du är jämt så hetsig. Kanske tog i lite själv, ber isf om ursäkt för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 nu sätter jag . för min del Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 5 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 nu sätter jag . för min del Jaha... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 Ehh man har ju de kläder man är bekväm i Nej mycket dåligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 6 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2004 Join me in the struggle for an on-topic-thread! WHO'S WIT' ME?! INTE JAG!!! Antingen ska man klä sig på ett ultramodernt vis, eller så klär man sig som man vill. End of discussion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 6 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2004 This topic is doomed.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 8 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2004 This topic is doomed.. I'm gonna keep it alive no matter how much it'll suffer! HAHAHA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 8 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2004 I'm gonna keep it alive no matter how much it'll suffer! HAHAHA!!! ännu ett tecken på hur mogen du är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 8 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2004 öh.... det känns som att denna topic är typ avslutad. VI VANN!!! NER MED SKOLUNIFORMER! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 8 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2004 öh.... det känns som att denna topic är typ avslutad. VI VANN!!! NER MED SKOLUNIFORMER! mm och Griimn e bannad Bra : 9 Dåligt : 64 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 8 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2004 mm och Griimn e bannad Bra : 9 Dåligt : 64 Varför e Grimn bannad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 8 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2004 Vad är det för jävla fråga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 8 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2004 @ skribb: Det är väl inte så svårt att förstå? Han undrar varför Griimn är bannad... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts