Jacker Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 ROFLMAO! 1. Jag har VG i Svenska. 2. Förra hösten hadde vi en SV uppsats, som jag fick VG+ på. I våras hadde vi två, hadde MVG på båda. 3. Den kommentaren ska komma från dig? Du andvänder varken stor bokstav, komma och knappt punkt. ÄGD! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 (redigerad) ROFLMAO! 1. Jag har VG i Svenska. 2. Förra hösten hadde vi en SV uppsats, som jag fick VG+ på. I våras hadde vi två, hadde MVG på båda. 3. Den kommentaren ska komma från dig? Du andvänder varken stor bokstav, komma och knappt punkt. ÄGD! 1. jag har MVG 2. jaha? det betyder inte att du förstår vad man skriver ändå... tillome det borde ju du förstå 3. internet, orka sånt har man bara i verkligheten 4. ditt vg i svenska har väl inget att göra med att jag sa att du skolkat... ännu ett missförstånd Redigerad 5 oktober, 2004 av Griimn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 1. Kul för dig. 2. ??? 3. Internet är inget undantag 4. Hur får man VG i SV om man skolkar från varenda SV lektion? Har aldrig skolkat i hela mitt liv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 (redigerad) 1. Kul för dig. 2. ??? 3. Internet är inget undantag 4. Hur får man VG i SV om man skolkar från varenda SV lektion? Har aldrig skolkat i hela mitt liv. 1. Du började så kul för dig. Känner du dig ägd? 2. Se, precis vad jag menar. 3. Du har ju inte punkt och bara stor bokstav ibland 4. tänkt på den du! Redigerad 5 oktober, 2004 av Griimn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 1. Nej, dina betyg påverkar inte mig. 2. Du skriver: sirius, det gör jag bara för att reta er så ni spyr ahhahahJag svarar: Det är väl du som är mobbad om du tror du kan få folk att spy genom att reta dom? Du svarar: du måste fanimej skolkat från varenda svenskalektion under Åk 1-6 för du är helt pantad när det gäller svenska språket haha Vad fick dig att säga det? Det var inget fel på det jag skrev. 3. Ge ett exempel! 4. Ja, jag har tänkt på det. Om man inte kommer på nån SV lektion får man IG. Om man kommer på lektionerna och jobbar kan man få G-MVG. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 1. Nej, dina betyg påverkar inte mig. 2. Du skriver: Jag svarar: Du svarar: Vad fick dig att säga det? Det var inget fel på det jag skrev. 3. Ge ett exempel! 4. Ja, jag har tänkt på det. Om man inte kommer på nån SV lektion får man IG. Om man kommer på lektionerna och jobbar kan man få G-MVG. 1. men du tror jag bryr mig om dina då? 2. jaja om du känner dig cool för att du låtasa missförstå så kan du fortsätta med det 3. "3. Internet är inget undantag" 4. om du skolkar fram till 6:an så har du ändå till nian att arbeta upp det och säg inte att det inte går för det går Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 1. men du tror jag bryr mig om dina då? 2. jaja om du känner dig cool för att du låtasa missförstå så kan du fortsätta med det 3. "3. Internet är inget undantag" 4. om du skolkar fram till 6:an så har du ändå till nian att arbeta upp det och säg inte att det inte går för det går 4. Då skolkar du inte, då HAR du skolkat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 4. Då skolkar du inte, då HAR du skolkat. av hans uppträdande så är jag osäker på hans ålder så jag skriver om du skolkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 Är det någon som kan säga nån fördel med detta klädvtång? Har aldrig hört en bra sådan..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 Är det någon som kan säga nån fördel med detta klädvtång? Har aldrig hört en bra sådan..... Det enda argumentet som finns är att barn inte blir påtvingade att köpa kläder dom inte vill ha pga av att vännerna har likadana, men om man känner den pressen så borde man nog byta kompisar. Mobbning kommer aldrig att försvinna, och absolut inte av att alla har likadana kläder i skolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 Jacker, Grimn: Ni är ju skit omogna om ni tänker efter! Hur gamla är ni egentligen?? Jag menar hur ofta ser man två mogna människor som håller på och jämför sig själva med andra??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 Alltså lägg ner båda två, Jacker skit i griimn han kan ju ändå försvara sig själv (hur skulle han kunna arbeta upp sitt betyg under högstadiet om han ändå bara går i sexan Griimn? Du kanske inte visste detta, men högstadiet (7-9) kommer efter sexan (faktiskt!!!). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 Alltså lägg ner båda två, Jacker skit i griimn han kan ju ändå försvara sig själv (hur skulle han kunna arbeta upp sitt betyg under högstadiet om han ändå bara går i sexan Griimn? Du kanske inte visste detta, men högstadiet (7-9) kommer efter sexan (faktiskt!!!). ööh jag har inte sagt att han går i sexan men fast han har vg så verkar han inte kunna mycket om svenska nu lägger jag ner, detta tjafs leder ingenvart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 vöte: Dåligt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 Griimn och Jacker, tagga ner lite nu va... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 Griimn och Jacker, tagga ner lite nu va... ööh lite efter va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 ööh jag har inte sagt att han går i sexan men fast han har vg så verkar han inte kunna mycket om svenska nu lägger jag ner, detta tjafs leder ingenvart "av hans uppträdande så är jag osäker på hans ålder så jag skriver om du skolkar" och tidigare så sa du att han skolkade igenom hela sexan = du tror att han går i sexan. I vilket fall så lägger vi ner det och någon mod kan lika gärna låsa topicen (och banna grimn plz :'( ). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 "av hans uppträdande så är jag osäker på hans ålder så jag skriver om du skolkar" och tidigare så sa du att han skolkade igenom hela sexan = du tror att han går i sexan. I vilket fall så lägger vi ner det och någon mod kan lika gärna låsa topicen (och banna grimn plz :'( ). jag har aldrig sagt att han skolkade genom sexan... bevis emot? lol du hade blivit en bra admin... så fort nån inte instämmer så hade du bannat dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 jag har aldrig sagt att han skolkade genom sexan... bevis emot? lol du hade blivit en bra admin... så fort nån inte instämmer så hade du bannat dom Nej men du gör flest personangrepp och du verkar kunna reta upp minst två personer per topic. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 (redigerad) jaha så andras efterblivenhet är mitt fel också? snart ligger jag väl bakom autism och cpskador också eller? Redigerad 5 oktober, 2004 av Griimn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts