Everest Skrivet 4 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 konstigt ursäkt... men nu är bara everest kvar Nej, jag håller med dig, blev lite lack på att du kallade alla för omogna och obegåvade, thats all, gillar också att mobba kristna, men på andra sätt än med klädstilen.. Läs skribbs post och byt ut "HAN" mot Everest bara så har du min "ursäkt".. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 4 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 man ska ju få ha på sig vad som helst.... jävla skitregel!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 4 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 konstigt ursäkt... men nu är bara everest kvar what? wtf skulle jag be om ursäkt för? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 4 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 (redigerad) what? wtf skulle jag be om ursäkt för? Ingenting tror jag, jag vet inte ens vad jag har att be om ursäkt för.. Redigerad 4 oktober, 2004 av Everest Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 4 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 what? wtf skulle jag be om ursäkt för? förväxlade dig me cp-sirius som har mens Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 4 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 förväxlade dig me cp-sirius som har mens asså även om han inte tycker som dig får han väl tycka som han vill??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 helt rätt stil grimm Bort med golfkläderna! Fram med kort kort Instämmer helt. Kortkort ska det vara. Och så ska midjan synas! Om en radikalfeminist läser det här: det här är inte kvinnodiskriminering eller objektifiering av kvinnor, det är kvinnodyrkan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 förväxlade dig me cp-sirius som har mens synd att du inte kan hålla dig på en mogen nivå, nu har du gjort det uppenbart att du inte kan argumentera om saker utan att slänga ifrån dig en massa skit. Vad har jag gjort? Lär dig skriva istället för att anklaga männsikor för det ena eller det andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 Det verkar vara ni som är mest för skoluniformer, som är utformade helt efter ERA krav. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 golfkläder låter bra!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 Men bara om det är 30 cm långa kjolar till golfkläderna (tjejernas asså). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 Men, ehm.. detta handlade väl ändå inte om att skolan ska tvinga på flickor att ta på sig korta kjolar så att ni kan sitta och... göra vad ni nu gör. Tror jag i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 Gillar inte du korta kjolar? Du kanske inte gillar tjejer över huvudtaget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 Gillar inte du korta kjolar? Du kanske inte gillar tjejer över huvudtaget? hahaha dagens lol sirius, det gör jag bara för att reta er så ni spyr ahhahah Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 Det är väl du som är mobbad om du tror du kan få folk att spy genom att reta dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 (redigerad) Crice kanske inte är en sån som sitter o kollar under tjejers kjolar? Bara för att man inte gör det betyder det inte att man är 'homosexuell'... Men han har också all rätt att vara det. Vote: Nej! Redigerad 5 oktober, 2004 av xPisc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 Ey, ey ey.. nog fan kollar jag in tjejers häckar men för den sakens skull skriver jag det inte på GTAsajtens forum. Ever thought of that? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 Ja, men farligt att erkänna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 Ja, men farligt att erkänna. Men, det borde räcka med två sidor om ämnet "tjejer ska ha korta kjolar- annars inför vi ingen klädselkod". Tycker jag i alla fall. Join me in the struggle for an on-topic-thread! WHO'S WIT' ME?! Ehe.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 Det är väl du som är mobbad om du tror du kan få folk att spy genom att reta dom? du måste fanimej skolkat från varenda svenskalektion under Åk 1-6 för du är helt pantad när det gäller svenska språket haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts