Jump to content

Skolan bestämmer...

Mr Mister
 Share

Bra eller dåligt?  

88 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 163
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

FÖR ATT om jag säger HEJ jag är atteist, så tänker ni inte att jag har 14håls kängor, skinnbyxor och en skinnrock utan en helt vanlig medelsvensson, thats why! UP YOUR FACE EVEREST !!

Jag säger inte heller att jag är ateist för då tror ju alla att jag är en vanlig snubbe men jag är ju hip-hopare. right?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om du nu skulle säga till någon att du var ateist, så skulle HAN inte bry sig om din klädstil. Visst han skulle kanske tro att du var nån regular Joe, och då får du väl säga att du är satanist eller vad du vill... Klart jag fattade vad du menade :shifty:

precis därför sa jag som jag sa... no hard feelings

men alla andra verkar ju inte fatta

Redigerad av Griimn
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En skola har tydligen satt gränser för vad eleverna får ha på sig. Inga dyra märkeskläder, inga korta kjolar osv.

Perfekt! Äntligen kanske vi kan få skolan att bli en kunskapskälla, istället för en modevisning! :wub:  Jag tror att många känner sig tvingade att köpa byxor för 1500:- pga att kompisarna har det. Äntligen kanske vi slipper folk som spänner i tajta kläder och korta kjolar. Jag tycker inte att vi skall ha speciella skoluniformer, men kanske en viss sorts klädstil. Kanske golfstil? :shifty:

Djäkla konservativa kommunist.

Vad är det för fel på att brudarna går omkring i korta kjolar?

Eller att folk har dyra märkeskläder? Jag går inte klädd i märkeskläder eller nåt sånt, men de som vill ska väl få göra det!!!

Men om det skulle vara som Jacker säger skulle jag gå med på det!

Redigerad av darkjak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vote: Fruktansvärt dåligt!

Ni menar alltså att man skall ta bort den fria viljan som människan faktiskt har, att man får välja hur man ser ut, och istället låta alla människor se likadana ut som några jävla robotar???!?!? :shifty:

Att inte låta folk gå klädda som de vill e ju helt fel!

Om nu några människor inte har råd med att köpa märkeskläder o blir mobbade för det så skulle det inte hjälpa ett jävla skit att låta alla gå klädda i skoluniformer!

Det nästan aldrig utseendet som gör att man blir mobbad!

Vad exakt är det ni vil uträtta med att ta ut människors fria vilja? :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor