Jacker Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 Edit: On a totally unrelated note... Skoluniform och string? Hell YEAH! Det är enda anledningen jag isåfall skulle gå med på det. Oh, w0rd. Om korta kjolar skulle vara skoluniform, precis som i Japan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 Oh, w0rd. Om korta kjolar skulle vara skoluniform, precis som i Japan. Oooh, kinky! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 FÖR ATT om jag säger HEJ jag är atteist, så tänker ni inte att jag har 14håls kängor, skinnbyxor och en skinnrock utan en helt vanlig medelsvensson, thats why! UP YOUR FACE EVEREST !! Jag säger inte heller att jag är ateist för då tror ju alla att jag är en vanlig snubbe men jag är ju hip-hopare. right? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 Oooh, kinky! OHHH YEAH! Jag skulle ha på mig några välpolerade sliverfärgade skor då. Eller så skulle jag ta med en spegel och "tappa" den vid en tjej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 OHHH YEAH! Jag skulle ha på mig några välpolerade sliverfärgade skor då. Eller så skulle jag ta med en spegel och "tappa" den vid en tjej. ...eller bara gå rakt på och köra sin grej helt enkelt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 Oh, w0rd. Om korta kjolar skulle vara skoluniform, precis som i Japan. Kärlek... Har ni sett Sims2-reklamen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 Ja, är det nåt sånt i den? Har missat isf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 Kärlek... Har ni sett Sims2-reklamen? Jajemen! Man blir som bedövad då man ser japanska skolflickor, haha, det känns så overkligt! Så vackert! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 Finns en skitsnygg tjej på min skola som brukar ha mycket kort kjol, man får man får ju springa ut i kylan för att kunna fantisera om det utan problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 Jajemen! Man blir som bedövad då man ser japanska skolflickor, haha, det känns så overkligt! Så vackert! Yes! Ok nu går vi liiite OT. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 (redigerad) Om du nu skulle säga till någon att du var ateist, så skulle HAN inte bry sig om din klädstil. Visst han skulle kanske tro att du var nån regular Joe, och då får du väl säga att du är satanist eller vad du vill... Klart jag fattade vad du menade precis därför sa jag som jag sa... no hard feelings men alla andra verkar ju inte fatta Redigerad 3 oktober, 2004 av Griimn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 4 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 (redigerad) Ja! det skulle vara så jävla bra Föresten vote: Nej Edit: Var du en sån som blev mobbad av din fula klädstil? Redigerad 4 oktober, 2004 av KuNg-Fo0d Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 4 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 Oh, w0rd. Om korta kjolar skulle vara skoluniform, precis som i Japan. Faktiskt är det så att skoluniformer i japan aldrig går över knäna, dem är oftast 15cm under knäna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 4 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 Detaljer! Det skulle självklart vara HÖGST 30cm över knäna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 4 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 (redigerad) En skola har tydligen satt gränser för vad eleverna får ha på sig. Inga dyra märkeskläder, inga korta kjolar osv. Perfekt! Äntligen kanske vi kan få skolan att bli en kunskapskälla, istället för en modevisning! Jag tror att många känner sig tvingade att köpa byxor för 1500:- pga att kompisarna har det. Äntligen kanske vi slipper folk som spänner i tajta kläder och korta kjolar. Jag tycker inte att vi skall ha speciella skoluniformer, men kanske en viss sorts klädstil. Kanske golfstil? Djäkla konservativa kommunist. Vad är det för fel på att brudarna går omkring i korta kjolar? Eller att folk har dyra märkeskläder? Jag går inte klädd i märkeskläder eller nåt sånt, men de som vill ska väl få göra det!!! Men om det skulle vara som Jacker säger skulle jag gå med på det! Redigerad 4 oktober, 2004 av darkjak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 4 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 skribb: Uber-w0rd! Och sen måste det ju vara en jävla nazistskola där man inte få ha vad man vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 4 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 Vote: Fruktansvärt dåligt! Ni menar alltså att man skall ta bort den fria viljan som människan faktiskt har, att man får välja hur man ser ut, och istället låta alla människor se likadana ut som några jävla robotar???!?!? Att inte låta folk gå klädda som de vill e ju helt fel! Om nu några människor inte har råd med att köpa märkeskläder o blir mobbade för det så skulle det inte hjälpa ett jävla skit att låta alla gå klädda i skoluniformer! Det nästan aldrig utseendet som gör att man blir mobbad! Vad exakt är det ni vil uträtta med att ta ut människors fria vilja? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 4 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 Detaljer! Det skulle självklart vara HÖGST 30cm över knäna kjolarna får vara max 20 cm långa tycker ja låter bättre... jag sitter fortfarande och väntar på en ursäkt av några här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 4 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 jag sitter fortfarande och väntar på en ursäkt av några här helt rätt stil grimm Bort med golfkläderna! Fram med kort kort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 4 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 helt rätt stil grimm Bort med golfkläderna! Fram med kort kort konstigt ursäkt... men nu är bara everest kvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts