Jump to content

Skolan bestämmer...

Mr Mister
 Share

Bra eller dåligt?  

88 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

det finns ingen "satanism" egentligen, ni skulle kanske kalla mig satanist eftersom ni inte har en jävla aning om vad en enda religion går ut på

satanister är 100% atteister (för er som inte fattar, dom tror inte på ett skit)

därimot finns vissa idioter som tycker: OOOH! JA Ä SÅÅ BALL JA SKA TYP OFFRA EN GET TILL DJÄVULEN BAH!!" och så skyller dom obildade kristna på oss satanister som är den fredligaste jävla religionen som finns bara för att vi inte tror att gud skapat allt och blablablabla

Damn right toppis!!

fast jag föredrar att inte sätta ett namn på mina åsikter

Jag tror att det finns många som vet vad någon religion går ut på, hur kan du veta..?

Jag tror inte på någonting själv, men jag kan slå vad om att det finns många som gör det, kanske inte majoriteten, men många..

edit: vi borde gå tillbaka till topic..

Redigerad av Everest
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 163
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag tror att det finns många som vet vad någon religion går ut på, hur kan du veta..?

Jag tror inte på någonting själv, men jag kan slå vad om att det finns många som gör det, kanske inte majoriteten, men många..

edit: vi borde gå tillbaka till topic..

O M G det är ju som att prata med 11åringar fast alla ni är ju skitsmå så ni är väl inte särskilt mogna ännu

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej, skolan ska naturligtvis inte få bestämma vilka kläder eleverna ska ha på sig men klart att det får finnas en gräns. Nåt som däremot borde förbjudas i alla skolor är överdrivet användande av parfym, få saker är värre än när vissa tjejer dränker sig i litervis med stinkande parfym så det knappt går att sitta i samma klassrum. :P

Själv väljer jag kläder efter mitt eget tycke och vad andra tycker är mindre viktigt, det är inte för andras skull jag köper kläderna. Jag skulle aldrig slänga ut 1000 spänn på ett par jeans bara för att det står "Lee" på dem och jag hatar folk som bär dyra märkeskläder och tror att de är coola för det, till exempel sånna som stoppar in en bit av tröjan innanför jeansen för att Lee-märket ska synas.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej, skolan ska naturligtvis inte få bestämma vilka kläder eleverna ska ha på sig men klart att det får finnas en gräns. Nåt som däremot borde förbjudas i alla skolor är överdrivet användande av parfym, få saker är värre än när vissa tjejer dränker sig i litervis med stinkande parfym så det knappt går att sitta i samma klassrum. :P

Själv väljer jag kläder efter mitt eget tycke och vad andra tycker är mindre viktigt, det är inte för andras skull jag köper kläderna. Jag skulle aldrig slänga ut 1000 spänn på ett par jeans bara för att det står "Lee" på dem och jag hatar folk som bär dyra märkeskläder och tror att de är coola för det, till exempel sånna som stoppar in en bit av tröjan innanför jeansen för att Lee-märket ska synas.

Håller med till 100 procent.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jepp, man kvävs ffs

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Visst är det bra att du inte väljer kläder efter kompisarna, men alla har inte det självförtroendet så att de kan motstå. Då är det synd att de skall behöva lägga alla pengarna på märkeskläder... :lol:

Enligt mig skall skolan vara en plats där inga märkesfjantar och bimbos skall få uppmärksamhet. :P

Jag vill ha skoluniform och jag står för det. Men var är alla ni andra som har röstat BRA? Det är ju bara jag och Sirius som har lagt sig i debatten. :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Visst är det bra att du inte väljer kläder efter kompisarna, men alla har inte det självförtroendet så att de kan motstå. Då är det synd att de skall behöva lägga alla pengarna på märkeskläder... :lol:

Enligt mig skall skolan vara en plats där inga märkesfjantar och bimbos skall få uppmärksamhet. :P

Jag vill ha skoluniform och jag står för det. Men var är alla ni andra som har röstat BRA? Det är ju bara jag och Sirius som har lagt sig i debatten. :angry:

skulle inte frivillig skoluniform vara en lösning :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Visst är det bra att du inte väljer kläder efter kompisarna, men alla har inte det självförtroendet så att de kan motstå. Då är det synd att de skall behöva lägga alla pengarna på märkeskläder... :P

Enligt mig skall skolan vara en plats där inga märkesfjantar och bimbos skall få uppmärksamhet. -_-

Jag vill ha skoluniform och jag står för det. Men var är alla ni andra som har röstat BRA? Det är ju bara jag och Sirius som har lagt sig i debatten. :)

Jag tycker att man skall få vara sig själv, om man vill ha märkeskläder, varför kan man inte få ha det? Vissa kanske gillar att lägga mycket pengar på sina kläder..

Själv är jag väl någonting där emellan, tar det man känner sig bekväm i liksom..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men lol, ingen här bryr sig om vad du klär dig i -_-

åååååååh HERREGUUUUUUUUUUUUUUUUUUD nu ids ja inte förklara nå mer!! ni e ju dummare än lesdadianer

hela meningen me hela topicen är ju klädstil!!! har du insett det??

meningen var ju att: jag vill mobba kristna med min klädstil och ingen dum jävla skolregel skulle få mig att klä om

Redigerad av Griimn
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag håller med Griimn, fan vad tröga ni är. -_- Han påstod inte att ni bryr er om vad han klär sig i, han svarade på en jävla fråga.

tack topp3!! tur att nån begåvats med en fungerande hjärna!!

det var ju liksom ni som frågade, om ni frågar så bli inte så arga om ni får ett svar

Redigerad av Griimn
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

åååååååh HERREGUUUUUUUUUUUUUUUUUUD nu ids ja inte förklara nå mer!! ni e ju dummare än lesdadianer

hela meningen me hela topicen är ju klädstil!!! har du insett det??

meningen var ju att: jag vill mobba kristna med min klädstil och ingen dum jävla skolregel skulle få mig att klä om

Antar att de flesta missuppfattade mig...

Faktiskt svårt att förklara vad jag menar men jag är INTE trög.

Jag menade ungefär:

Om du nu skulle säga till någon att du var ateist, så skulle HAN inte bry sig om din klädstil. Visst han skulle kanske tro att du var nån regular Joe, och då får du väl säga att du är satanist eller vad du vill... Klart jag fattade vad du menade -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor