Sirius Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 för att jag VILL uttrycka min personlighet med kläder omg, människasomintefårstår skämt varning på seriös nivå!!! Vad var det roliga i skämtet? Och vad har du för personlighet då som är så speciell? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 Vad var det roliga i skämtet? Och vad har du för personlighet då som är så speciell? det var inget skämt det var det första jag kom på när jag tänkte på skoluniform ööööh har din mamm tappat dig i golvet? låter " jag är vad ni osmarta människor kallar för "satanist" " bekant? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 Okej så du är satanist? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 Okej så du är satanist? nej det är vad ni skulle kalla mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 nej det är vad ni skulle kalla mig varför skulle vi kalla dig satanist? hur klär du dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 nej det är vad ni skulle kalla mig *suck* Jag frågade vad du hade för personlighet, och då sa du att din personlighet var samma sak som min defination av en satanist. Och enligt mig så är Satanister dom som dyrkar djävulen och så helt enkelt är du en satanist då om jag inte missförstår, du ger väldigt mycket dubbla budskap här. Eller varför skulle jag annars kalla dig satanist? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 varför skulle vi kalla dig satanist? hur klär du dig? Jag tror att han går runt i kläder med en massa ockulta tecken och så står det säkert på någon tröja att han älskar satan/djävulen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 (redigerad) Säger som den tjugofjärde frallan, ord på allt skribb har sagt. Även ord på grimm fram tills hans satanismtjafs i slutet där som inte stämmer in på mig, höhö. Min egna klädstil ser jag faktiskt ingen annan som har, och den är då allt annat än dyr. Skjortor, chinos och diverse ärvda skate-t-shirts och skatehoods. Har även börjat köra i hatt, hehe. Detta även fast jag är en så kallad "hiphoppare"... Man får vara som man vill, och klä sig som man vill. Som jag sa innan, man borde sätta gränser på vad man ska få ha för kläder på sig i skolan, och gränsen borde gå då det verkligen blir stötande, antingen sexuellt, rasistiskt eller annat negativt provocerande tjoller. Redigerad 3 oktober, 2004 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 Jag tycker att folk som är emot "dress code" i skolan bara för att de vill kolla på tjejer i korta kjolar, inte är tillräckligt mogna för att rösta i den här pollen. Ni måste ju faktiskt tänka på hur tjejerna har det också. PS: Golfkläder var bara ett förslag, även om det är mycket snygga och stilfulla kläder. Många tjejer gillar att visa upp sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 (redigerad) Tycker det är otroligt löjligt alltså, det som Mr Mister sa om att man köper kläder för att kompisar gör det, det hela handlar ju om självförtroende och självstil, förbannat löjligt, och som skribb sa, det är ju en av fördelarna med skolan. Jag håller med. Vad spelar det för roll vad man har på sig? Man skall väll kunna få välja själv? Hur roligt skulle det vara om alla tjejer tex gick runt med strika kostymer och vanliga trosor? Skolan skulle bli döds tråkig. Sexims, dyra kläder och string åt folket! Redigerad 3 oktober, 2004 av Conny_S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 Tycker det är otroligt löjligt alltså, det som Mr Mister sa om att man köper kläder för att kompisar gör det, det hela handlar ju om självförtroende och självstil, förbannat löjligt, och som skribb sa, det är ju en av fördelarna med skolan. Jag håller med. Vad spelar det för roll vad man har på sig? Man skall väll kunna få välja själv? Hur roligt skulle det vara om alla tjejer tex gick runt med strika kostymer och vanliga trosor? Skolan skulle bli döds tråkig. Sexims, dyra kläder och string åt folket! Precis, varför ska människor med dåligt självförtroende behöva spendera en massa pengar åt nya kläder och sedan så kan man ha string och skoluniform (pervo). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 (redigerad) Jag tror att han går runt i kläder med en massa ockulta tecken och så står det säkert på någon tröja att han älskar satan/djävulen. Shame on a nigga! Satanister kan klä sig hur som helst, satanister älskar INTE djävulen! Kolla lite wikis innan ni säger nåt ni inte vet... Sen är det självklart att folk har fördomar... Har blivit kallad satanist jag vet inte hur många gånger bara för att jag alltid har svarta kläder... Jo tjena säger jag Även gothare och typ poppare har enbart svarta kläder, så vad tänker dom med när dom säger "satanist"... Skulle bra gärna vilja veta det. Edit: On a totally unrelated note... Skoluniform och string? Hell YEAH! Det är enda anledningen jag isåfall skulle gå med på det. Redigerad 3 oktober, 2004 av skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 Shame on a nigga! Satanister kan klä sig hur som helst, satanister älskar INTE djävulen! Kolla lite wikis innan ni säger nåt ni inte vet... Sen är det självklart att folk har fördomar... Har blivit kallad satanist jag vet inte hur många gånger bara för att jag alltid har svarta kläder... Jo tjena säger jag Även gothare och typ poppare har enbart svarta kläder, så vad tänker dom med när dom säger "satanist"... Skulle bra gärna vilja veta det. Men man dyrkar djävulen och skillnaden är inte så stor (eller?). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 Man dyrkar ej djävulen inom satanismen, nej. Läs The Satanic Bible av Anton LaVey. Eller googla lite, your call. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 Man dyrkar ej djävulen inom satanismen, nej. Läs The Satanic Bible av Anton LaVey. Eller googla lite, your call. Nej innan jag skrev så kollade jag upp vad satanism står för i bra böckers lexikon och där står det "dyrkan av djävulen, den förekommer enbart hos den kristna kulturen osv.....". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 Blaeh. Konstigt Men satanism och djävulsdyrkan är inte detsamma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 Blaeh. Konstigt Men satanism och djävulsdyrkan är inte detsamma. okej vad är satansim enligt dig och det du har läst på internet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 Svårt och säga... Blev smått osäker själv nu faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 (redigerad) Kommer ihåg att Topp3 skrev en bra definition på satanism i någon religionstopic, skall leta upp den.. edit: Kristendomen är helt och hållet kantad av regler, som t.ex. att man måste vara "ren" på det sätt som står i bibeln. Som f.ö. är fylld med massa skit. Kort sagt. Satanism däremot står för frihet, att man handlar efter sina känslor och inte efter vad någon galning med en fjäderpenna skrev för umptifjorton år sen. Och som symbol för den friheten vore ju motsatsen till den kristna symbolen perfekt. D.v.s. Satan. Det är så jag läst det, och det låter mycket mycket bra. Tycker jag. Jag har även läst lite om Aleister Crowley, men orka gå in på det. Jag är trött. Sen så det som GTA3 missfoster (har jag för mig) sa också, om att acceptera ondskan och synden. Satan är inte en liten skallig snubbe med ölmage och horn som bor under jorden, det är vi. Människan är ond till naturen, och genom att tro på Satan tror man på mänskligheten. Så jag tycker båda låter rätt bra, därför föredrar jag mig att kalla mig satanist. Och nej, en satanist är inte en person som sitter och skär upp kattungar och tror att man är ball, det är bara *fJOrtIzZaR* som tror att dom är satanister Redigerad 3 oktober, 2004 av Everest Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 (redigerad) Svårt och säga... Blev smått osäker själv nu faktiskt. det finns ingen "satanism" egentligen, ni skulle kanske kalla mig satanist eftersom ni inte har en jävla aning om vad en enda religion går ut på satanister är 100% atteister (för er som inte fattar, dom tror inte på ett skit) därimot finns vissa idioter som tycker: OOOH! JA Ä SÅÅ BALL JA SKA TYP OFFRA EN GET TILL DJÄVULEN BAH!!" och så skyller dom obildade kristna på oss satanister som är den fredligaste jävla religionen som finns bara för att vi inte tror att gud skapat allt och blablablabla Damn right toppis!! fast jag föredrar att inte sätta ett namn på mina åsikter Redigerad 3 oktober, 2004 av Griimn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts