AlexXx91 Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 (redigerad) jag har sett två olika namn på gta,s skapare och det är sam houser och dan houser. så jag undrar vem är det som gör gta av dom (kanske inte e nån av dom)... Redigerad 2 oktober, 2004 av AlexXx91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 (redigerad) Leslie Benzies, Dan Houser och Sam Houser producerar spelen... Sam Houser var med från allra första början... Redigerad 2 oktober, 2004 av Arman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 Är Dan och Sam bröder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 Jag tror det.. Eller så hade dom väldig tur med efternamnen eller nåt . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 En kul detalj är att Sams ansikte finns på många karaktärer i VC.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 Skapare av GTA är David Jones och hans arbetskamrater på dåvarande DMA Design. Familjen Houser kom in först 1998 då dom skapade Rockstar Games och flyttade till USA. Om jag inte minns fel så jobbade Dan Houser vid BMG vid den tiden och fick på så sätt kontakt med DMA. Detta kan dock vara ren BS, bara nått som ploppade upp i huvudet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AlexXx91 Skrivet 3 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 Skapare av GTA är David Jones och hans arbetskamrater på dåvarande DMA Design. Familjen Houser kom in först 1998 då dom skapade Rockstar Games och flyttade till USA. Om jag inte minns fel så jobbade Dan Houser vid BMG vid den tiden och fick på så sätt kontakt med DMA. Detta kan dock vara ren BS, bara nått som ploppade upp i huvudet. så vem ska ja tacka för att gta:san andreas kommer ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 (redigerad) så vem ska ja tacka för att gta:san andreas kommer ut? R* North, R* Games och Take2. Det är inte en person som sitter och gör allt. Redigerad 3 oktober, 2004 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts