snake_bite Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 Att ni sätter ihop karter över hela spelet? Visar bilar som ska vara med i GTA:SA m.m? Tänkte att det kanske blir lite roligare om man får se allt för sig själv första gången man kör spelet, så man får lite överaskningar. Vill bara säga att man inte ska försöka avsölja för mycket.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 då kan du hålla dig borta från SA forumet om du inte vill vet så mycket då...! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 Visst, men man längtar samtidigt ännu mer till spelet kommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 (redigerad) Att ni sätter ihop karter över hela spelet? Visar bilar som ska vara med i GTA:SA m.m? Tänkte att det kanske blir lite roligare om man får se allt för sig själv första gången man kör spelet, så man får lite överaskningar. Vill bara säga att man inte ska försöka avsölja för mycket.. om du inte vill veta nåt om spelet är det är det så enkelt att du inte behöver gå in på sidor som visar bilder från SA(fattar inte riktigt problemet) Redigerad 2 oktober, 2004 av berit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 Håller med Marquis. om det stör dig så har du inget här å göra. vi som skriver delar bara med oss om vad vi vet. om du inte vill veta så mkt så behöver du inte vara inne på forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 Att ni sätter ihop karter över hela spelet? Visar bilar som ska vara med i GTA:SA m.m? Tänkte att det kanske blir lite roligare om man får se allt för sig själv första gången man kör spelet, så man får lite överaskningar. Vill bara säga att man inte ska försöka avsölja för mycket.. jag känner iaf likadant som dig, därför läser jag inte så många av trådarna här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 Tycker du så kan du dra härifrån, det är svårt att hålla sig borta från sånt om man hänger här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 Det är väl upp till en själv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 Det är väl upp till en själv... ja det är det. Skriv sammanfattning nu. Skriv Skriv Skriv Skriv Skriv! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 har ni hetts eller? han får väll skriva vad han vill, så länge han följer reglerna. de e ett fritt land Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 om du inte vill veta nåt om spelet är det är det så enkelt att du inte behöver gå in på sidor som visar bilder från SA(fattar inte riktigt problemet) jaha? han får väl ändå berätta sin åsikt precis som du får berätta din Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 Ursäkta men , vad är det för sammanfattning ni pratar om ? har jag missat något ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 Han tycker att vi skriver för mycket och visar för mycket bilder och då säger vi att hann inte hart når här och gör efter som att vi delar med oss om vad vi vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 ja det vet jag , men ni tjatar jhu på Jacker att han ska sammanfatta något jhu ? Det var det jag undrade vad dom menar med ? vad är dethan ska sammanfatta ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 de fattar jag inte hheler vad dom menar får nå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 de fattar jag inte hheler vad dom menar får nå Läs "sammanfattning av mig" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 ja det är det. Skriv sammanfattning nu. Skriv Skriv Skriv Skriv Skriv! du skrev ju såhär Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 du skrev ju såhär ja vad var det med det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 äää skit i det nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 äää skit i det nu Haha ok Men för att bli on topic igen: Jag tycker att han inte har något att göra på gta sajten då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts