Jacker Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 eXsorebo och WestCoastRapLegends sidoena funkar inte för mig. Dom dyker upp sen försvinner dom. Uppdaterar jag händer samma sak. Jag har Flash, vad kan det vara för fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 eXsorebo och WestCoastRapLegends sidoena funkar inte för mig. Dom dyker upp sen försvinner dom. Uppdaterar jag händer samma sak. Jag har Flash, vad kan det vara för fel? Jag har ingen aning, men nu får du snart skriva en ny sammanfattning igen! Jag väntar fan på att du ska göra det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 Hmm, är säkert för hög trafik just nu... som det blev med den officiella sidan med när den uppdaterades... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 Så blev det för mig förut också , det blev aldrig bättre , men då testade jag att skapa ett nytt konto på datorn , och då funkade det perfekt igen. Det kan möjligtvis vara fel på dina internet inställningar , eller så borde du kanske köra live-uppdate om du inte har gjort det på ett tag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts