Riot Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 Tja! JAg undrar om vad dom dära symbolerna som betyder.. Det är ett V, där hittar jag en Maverick helicopter., Körsbär, Gult K... jag har ladda ner det från en kille men jag vet inte om jag har klart spelet eller om jag är på en annan nivå.. jag är på den andra ön där flygplatsen finns. Filen heter Promo?? Hjälp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 Det är olaglit att ladda ner!! *REPORTED* + Att om du e så dumm så du inte fattar vad symbålerna betyder så får du skylla dig själv! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 Promo? aldrig hört talas om. warez är fult. Sen besudlar du spelet genom att dels spela det med warezfingrar, och dessutom inte följer storyn ett dugg. Så svårt kan det väl inte vara att fatta vissa detaljer?!?! K=Kaufman cabs - om du inte ens visste att du just köpt ett taxibolag kan du lika gärna sluta spela. Körsbären är "glass"företagets logo. Om du undrar varför jag just skrev glass med " " så får du inget svar, det är du för pantad för. plus att vad i helsike har mavericken med saken att göra?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 8 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2004 lol () att du inte kan symbolerna på VC. Förstår inte varför du köpte det i första hand. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 8 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2004 lol () att du inte kan symbolerna på VC. Förstår inte varför du köpte det i första hand. men han gjorde ju inte det... jag har ladda ner det från en kille men, ja, han är dum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stuffat Skrivet 9 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2004 lol () att du inte kan symbolerna på VC. Förstår inte varför du köpte det i första hand. kan faktiskt inte låta bli att hålla med dig helt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 9 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2004 Men förstår ni inte att killen laddat ner ett savegame?? Riot: Symbolerna på kartan visar var de olika företagen ligger som du kan köpa och klara uppdrag hos när du kommit en bit i spelet. Ta bort ditt nedladdade savegame och försök klara spelet på egen hand så förstår du vad vi menar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geek Skrivet 9 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2004 Haha Arvis dissar alla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 9 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2004 Haha Arvis dissar alla Ja eller arvid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts