Wild_hawk Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 Vad tyckte ni om det? Jag tyckte de va små kul, klarade ut det efter spelat de i en halvtimme (ja vet för myyycket fritid), men blev lite besviken att man inte fick nånting när man klarade ut det, som en backrundsbild eller nånting.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 fel forum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 Knappast. Spelet är galet jobbigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 2 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 (redigerad) fel forum ehh nah spelet kommer från en teaser site för Gta sa, och då med andra ord så har de med gta sa att göra Redigerad 2 oktober, 2004 av Wild_hawk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 länka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 2 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 länka http://www.exsorbeo.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 Hemsidan är ju så ägande. Jag blev också smått besviken över att det tog slut när jag slutligen lyckades ta kål på monstret efter 20 minuter. Hade varit kul med fler levels. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 2 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 Hemsidan är ju så ägande. Jag blev också smått besviken över att det tog slut när jag slutligen lyckades ta kål på monstret efter 20 minuter. Hade varit kul med fler levels. w0rd up Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 Vad tyckte ni om det? Jag tyckte de va små kul, klarade ut det efter spelat de i en halvtimme (ja vet för myyycket fritid), men blev lite besviken att man inte fick nånting när man klarade ut det, som en backrundsbild eller nånting.. Men är du dålig? Jag klarade det på första försöket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 "ARRGH! It's sticky!" Det va coolt faktist... Jäkla humor R* har Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 Ännu ett bevis på att ett spel inte behöver vara avancerat för att vara kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 (redigerad) Haha, fatta bra namn alla spelen har! Morning Missle Crisis Free The Hostage One Eyed Monster War Zif Squirt Pocket Pool Mortal Sin Tonsil Hockey PS. Den rosa Exsorbeon vibrerar, och den bruna för blinda har gummi-grepp. Håller med Hultenius! Redigerad 2 oktober, 2004 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AlexXx91 Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 det var ju så äg när man äntligen klarade det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 Det är nåt speciellt med könshumor ibland... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 HEHE... Designen är nog ett sett att få fler tjejer att spela! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krap_Nek Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 Äkta rockstar humor! One eyed monster.. ja djävlar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 Haha, fatta bra namn alla spelen har! Morning Missle Crisis Free The Hostage One Eyed Monster War Zif Squirt Pocket Pool Mortal Sin Tonsil Hockey PS. Den rosa Exsorbeon vibrerar, och den bruna för blinda har gummi-grepp. Håller med Hultenius! var fins dom spelen? på samma sida?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 var fins dom spelen? på samma sida?? det e bara "One Eyed Monster War" som går att spela, men han nämner dom där spelen på sidan också.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 var fins dom spelen? på samma sida?? Dom kommer nog ändå inte upp. Det tog honom ju 4 år(LOL?)att emulera "One eyed monster...". Dom står nog bara med för att förhöja "äkthetsstämpeln". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 jag gillar inte det spelet så mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts