Jimbo88 Skrivet 18 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2002 jag har 93 h.p och kan inte hitta fler kan någon hjälpa mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GFOK Skrivet 18 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2002 har du tagit dem 2 som finns ute i vattnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xekenx Skrivet 18 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2002 har du tagit dem 2 som finns ute i vattnet finns det verkligen 2 i vattnet? hittar fan bara en, den upp i ett av de tre husen, den med en kill freenzy i, vart finns den andre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GFOK Skrivet 18 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2002 finns 1 paket bland stenarna i vattnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xekenx Skrivet 18 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2002 finns 1 paket bland stenarna i vattnet oki, tack, men dör man inte om man tar den då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GFOK Skrivet 18 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2002 nej, stenarna är ovanför vattenytan, stenarna ligger på ungefär på samma ställe som husen som står i vattnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jimbo88 Skrivet 18 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 november, 2002 kolla på "www.all-vice-city.fr.st" där finns det en karta på alla h.p men jag hittar inte alla och jag vet att dom ligger på lite olika ställen än va kartan visar , men jag hittar inte nr:96, 72, 64, 57, 61, 45, 21, kan någon hjälpa mig snälla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xekenx Skrivet 18 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2002 kolla på "www.all-vice-city.fr.st" där finns det en karta på alla h.p men jag hittar inte alla och jag vet att dom ligger på lite olika ställen än va kartan visar , men jag hittar inte nr:96, 72, 64, 57, 61, 45, 21, kan någon hjälpa mig snälla. sant, kartan stämmer inte riktigt på alla Hidden packages, någons om vet nån karta som verkligen stämmer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ge ta a Vajs Sitty Skrivet 18 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2002 kolla på "www.all-vice-city.fr.st" där finns det en karta på alla h.p men jag hittar inte alla och jag vet att dom ligger på lite olika ställen än va kartan visar , men jag hittar inte nr:96, 72, 64, 57, 61, 45, 21, kan någon hjälpa mig snälla. 96 ligger precis rätt, och 72 och jag orkarinte kolla dom andra.....om du tycker på siffrorna får du se en bild på stället....å en liten beskrivning bara så du vet det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Leone Skrivet 18 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2002 Asso, inte för att retas, men förkortningen "h.p" kan betyda flera olika saker! h.p = Health Points h.p = Hidden *Packages* **stavning!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_Vercetti Skrivet 18 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2002 fattade inte heller det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts