ZalCiNoWa Skrivet 17 maj, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2002 Nån som spelar Counter-Strike?? Skriv vad du heter jag heter iaf MasterOfGames hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 17 maj, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2002 Jag är en gammal cs spelare och spelar det fortfarande på public servrar nån gång ibland. Förut spelade jag i en lokal klan men jag tappade lusten, att man sen fortfarande har 56k modem gör ju inte saken bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vincere Skrivet 17 maj, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2002 Jag har spelat CS ett tag, men slutade i höstas och började lira Anarchy-Online För er som inte har spelat AO så kan jag starkt rekomendera det Har en lvl 124 Agent Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 17 maj, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2002 CS, har ni inte tröttnat på det än??... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 18 maj, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2002 Cs är inte så kul men jag spelar det när jag inte har nåt att göra! Heh! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pampers Skrivet 20 maj, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2002 CS är inte kul alls, AO är säkert mycket roligare. Men vem bryr sig när GTA3 kommer ut om fyra dagar!! Fan va gött! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GuldVixen Skrivet 28 maj, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2002 MEN COUNTER-STRIKE (CS) ÄGER ALLT OCH ALLA (INTE MIG) VÄRLDENS BÄSTA SPEL/MOD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! cs rulzzzz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA MASTER Skrivet 22 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2002 Jag spelade CS men trötnade på det när RTCW kom då vart det andra puckar!! :neaky: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zaibatzu Skrivet 29 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2002 CS var kul ett bra tag men nu har jag tröttnat på skiten. Jag har börjat spela sof2 online och det äger!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Undertaker Skrivet 30 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2002 jag spelar fortfarande CS....jag tappar aldrig lusten på ett sånt bra spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIABLO Skrivet 2 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2002 WOLF SKA DET VA RTCW på internet joina min clan ni som har det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fulodum Skrivet 2 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2002 bättre känsla än den i CS är svår att slå.. spelar ibland public (men inte så mycket längre) synd bara att grafiken är så rutten men iom att Counter-Strike: Condition Zero kommer ut kommer dom ha putsat ganska rejält på grafiken.. (småsjukt är iofs att dom fortfarande använder den ålderdomliga HL-motorn) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 13 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2002 när kommer Condition Zero ut?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 14 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2002 kommer väll i oktober...... men vem bryr sig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
c0licab Skrivet 15 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2002 tjoho! ingen som spelar tetris death-match här eller??! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 15 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2002 jo kanske det..... ingen som spelar RTCW här? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 25 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2003 tar upp en skitgammal tråd ihihihihi man måste jui få busa när man fyller år Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 25 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2003 tar upp en skitgammal tråd ihihihihi man måste jui få busa när man fyller år En tre år gammal tråd ska man inte dra upp ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 25 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2003 tar upp en skitgammal tråd ihihihihi man måste jui få busa när man fyller år Nej så jävla onödigt!!!! Nu blir det bara spam, snart finns det inget kvar av forumets födelse! Jäkla pucko! Om du vill skriva nåt till mig PM:a eller skapa en ny topic. GTA f360: hur räknar du? Samma sak om du vill säga nåt till mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 25 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2003 Ja, den är gammal, så va tysta nu och glöm denna tråd! Hmmf, jämmt ska nån börja klaga så kommer dom klassiska följderna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts