Kictor Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 Jag köper det manuellt på releasedagen, har redan fått lov om ledigt på morgonen av en av mina lärare för att kunna vänta utanför affären. wow få ledit av läran för att köpa det den dan när det kommer ut jag fick ledit hela dagen för att jag ska kunna spela också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Opie Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 Boka på tradition 700nånting typ me frakt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxx_86 Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 Köpte det på CDON för 608 med frakt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
porre Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 Jag tänkte på en grej..! asså eftersom på cdon får man spelet direkt hem i brevlådan? å ingen fraktura grejs som gör att du måste springa till posten å hämta det...? visst? och i sånna fall om du får spelet direkt hem med en betalnings grej så finns det väll risk att folk blåser cdon? å skiter i att betala?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 Jag tänkte på en grej..! asså eftersom på cdon får man spelet direkt hem i brevlådan? å ingen fraktura grejs som gör att du måste springa till posten å hämta det...? visst? och i sånna fall om du får spelet direkt hem med en betalnings grej så finns det väll risk att folk blåser cdon? å skiter i att betala?! verkar inte speciellt smart med tanke på att cdon har namn och address... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
porre Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 verkar inte speciellt smart med tanke på att cdon har namn och address... Det har du rätt i Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts