Jump to content

Var har ni bokat SA?

Recommended Posts

• Inlägg 45
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Ja bokade det på Gamestop.com.

Kan inte priset utan till och pallar inte kolla upp nu heller.

www.Gamestop.com är en pålitlig sajt.

Varför beställer jag just från en Amerikans hemsida?

- Jo för att jag har chipat mitt ps2 och alla mina gta-spel är från usa, och då är det nämligen så att jag har en liten tvångstankte att SA oxå måste vara därifrån för att min samling ska va perfekt och att jag kan känna mig lugn och glad! :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hey guys!

I have a simple question for you..

Where can i order San Andreas for PS2 here in Sweden.. I haven't been here so long, and my swedish is a little bit rusty :shifty: ..

I've heard something about cdon.com? or something like that..

I could prolly ask a friend of mine back in the states if he could send me a copy, but i'm not sure if your standard for decoding tv-signals is correct compared to ours..we have NTSC and you have PAL if i'm not WAY over my head..And this Playstation2 is baught here in Sweden..

Thanks!

Chris

Redigerad av sinux
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

webhallen.com

drar dit när dom öppnar den 29e å hämtar de =)

eller så gör ja som med VC, går till en mindre buitk i närheten, som öppnar typ en timme innan webhallen, men som trots de hade massor me VC på hyllorna. dom hade dessutom "lägsta pris" garanti, så om man säger att man kan få de för tex 550 på ett annat ställe, så får man de för samma pris hos dom.

skitbra =)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor