Tobb Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 Tradition i femman huset göteborg, lämnade in 2 begagnade spel så jag kan hämta ut det för 99:- på releasdagen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 Tradition i femman huset göteborg, lämnade in 2 begagnade spel så jag kan hämta ut det för 99:- på releasdagen daaaamn de är ju helt perfekt! Har massa spel som bara väntar på att lämnas in.. Fan att man inte bor i göteborg då.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 du kan nog göra de på vilket tradition som helst...tror det går på game också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 du kan nog göra de på vilket tradition som helst...tror det går på game också... Nepp det går inte på Game Där har jag förhandsbokat det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 det gick i uppsala för ett år sen...nu vet ja inte för ja bor i gbg nu men då gick de...men det kanske inte är lika överallt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tobb Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 Det ska gå på alla tradition/EB-games, kolla www.tvspelsborsen.com om du har någon affär nära dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sonik Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 Tradition i femman huset göteborg, lämnade in 2 begagnade spel så jag kan hämta ut det för 99:- på releasdagen Två begagnade spel mot GTA: SA va?? Då måste man byta in GTA III och GTA: Vice City då?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 Nej, vilka sple man vill, repiga pajade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 3 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 det brukar var en viss begränsning på hur gammla speln är,skick,nypris och sånt där så att man kan ju inte lämna in viulka spel som helst eller har jag fel så rätta mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CrAcKmAn Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 Ja bokade det på Gamestop.com. Kan inte priset utan till och pallar inte kolla upp nu heller. www.Gamestop.com är en pålitlig sajt. Varför beställer jag just från en Amerikans hemsida? - Jo för att jag har chipat mitt ps2 och alla mina gta-spel är från usa, och då är det nämligen så att jag har en liten tvångstankte att SA oxå måste vara därifrån för att min samling ska va perfekt och att jag kan känna mig lugn och glad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 3 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 jaa så kan man också tänka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
porre Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 ja skulle köra gtasajten/cdon men missa rabbat tjosan..! så ja bsetällde på cdon förr 600 ..! inkulusive frackt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mankan Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 www.cdon.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 från USA men vet inte va sidan heter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AlexXx91 Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 måste man ha bokat det för att skriva här?? (iofs så har ja ju förbokat på game... ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sinux Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 (redigerad) Hey guys! I have a simple question for you.. Where can i order San Andreas for PS2 here in Sweden.. I haven't been here so long, and my swedish is a little bit rusty .. I've heard something about cdon.com? or something like that.. I could prolly ask a friend of mine back in the states if he could send me a copy, but i'm not sure if your standard for decoding tv-signals is correct compared to ours..we have NTSC and you have PAL if i'm not WAY over my head..And this Playstation2 is baught here in Sweden.. Thanks! Chris Redigerad 3 oktober, 2004 av sinux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 4 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 Try www.cdon.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 4 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 Or Www.Gameshop.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DYos Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 webhallen.com drar dit när dom öppnar den 29e å hämtar de =) eller så gör ja som med VC, går till en mindre buitk i närheten, som öppnar typ en timme innan webhallen, men som trots de hade massor me VC på hyllorna. dom hade dessutom "lägsta pris" garanti, så om man säger att man kan få de för tex 550 på ett annat ställe, så får man de för samma pris hos dom. skitbra =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MasterJohansson Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 Jag har beställt det på www.webhallen.com. De har alltid avarit bra och snabba. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts