Plutonium_Man_91 Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 Själv har jag bokat det på spelbutiken.se. DD? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 GTAsajten. Kändes bekvämt att få bort den där jäkla frakten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 Kunde inte beställa på gtasajten . Så istället blev det Tvspeloteket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 Gtasajten.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 (redigerad) SKA köpa genom gtasjten till pc, och kanske förhandsboka till ps2 om jag ids skaffa ett Redigerad 2 oktober, 2004 av Griimn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 (redigerad) GTAsajten/CDON Edit: För 579:- är det väl? Redigerad 2 oktober, 2004 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
janne5050 Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 Lokala spelbutiken, förhoppningsvis får dem in spelen tidigare. Då kan man tjata på dem man känner där så man kan få hem spelet tidigare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Streetwave Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 CDON Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 Jag köper det manuellt på releasedagen, har redan fått lov om ledigt på morgonen av en av mina lärare för att kunna vänta utanför affären. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
busniclas Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 Jag har bokat genom discshop.se, de är pålitliga och ingen frakt när man köper för över 500 så jag betalar 549. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 Gameshop 539 :- utan frakt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
snake_bite Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 www.webbhallen.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 softwareexpress.se 531 :- hämtar ut det själv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 Cdwow! 429:- men jag får de 5 dagar försent. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 Tror att jag ska förboka på www.spelbutiken.se, fast först ska jag skaffa ps2. Skickat lite mail idag, förhoppningsvis får jag svar...känns skönt att inte behöva vänta till det släpps på PC, det var en olidlig väntan för VC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 Game, priset beror på vad andra affärer i närheten sätter, men typ 550:- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 Webhallen, typ 550 kr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 2 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 Game, priset beror på vad andra affärer i närheten sätter, men typ 550:- snarare 650 på game. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 På Ginza.se . Min bror bokade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 GTAsajten/CDON. Tog en kod så jag fick 30:- rabatt. Det får man ju två glassar för! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts