Jump to content

D-Link

Ceone
 Share

Recommended Posts

ZoneAlarm är kasst....

Har inte du en webbaserad interface för routern?

va nä. liksom jag bara stoppar i nätverkskabalarna i den så funkar allt men den har ju en brandvägg i sig . den hindrar mig från att creata på spel eller jo jag kan creata men ingen kan joina den =/

Edit : Här kan ni läsa om D-linken

Redigerad av Fighter-2004
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

men för helvette. Kan ju fan inte komma in i den jävla ip:n. Skriver admin och inget i password, och då kommer connection timed out. Därför man ska ha programvaran på cd/whatever. ffs. Jag kan creata spel men min andra dator ser de int ens i browsern (på alla spel, har dock inte cs:P) Har en d-link 604. de supportrar inte heller den i usa lästa jag nyss, najs företag -_-

Redigerad av Pain To ThE MaX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

men för helvette. Kan ju fan inte komma in i den jävla ip:n. Skriver admin och inget i password, och då kommer connection timed out. Därför man ska ha programvaran på cd/whatever. ffs. Jag kan creata spel men min andra dator ser de int ens i browsern (på alla spel, har dock inte cs:P) Har en d-link 604. de supportrar inte heller den i usa lästa jag nyss, najs företag -_-

jag kommer in men jag vet inte vad/hur jag ska göra så en kille som jag känner ska komma till mig

Länk till kommentar
Dela på andra sidor