Ceone Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 Jag har en d-link. Och den har en inbyggd brandvägg som jag hatar +_+! För att när man spelar spel så kan jag inte skapa och vissa online spel så kan man inte spela alls. Hur gör man för att brandväggen i d-linken ska stängas av? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 Använd ZoneAlarm. Med det kan man stänga av brandväggen. Finns att ladda ner på Download.com >> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 2 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 Använd ZoneAlarm. Med det kan man stänga av brandväggen. Finns att ladda ner på Download.com >> har hört att zone alarm klyddar mycke gör det de? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 har hört att zone alarm klyddar mycke gör det de? Vad menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 2 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 Vad menar du? inget. har det nu. Hur stänger jag av den? alltså det är inget jag har instalerat på datorn det är en "router" som har en inbyggd brandvägg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 Öppna den och gå till fliken Firewall. Där kan du stänga av och sätta på branväggen. Själv har jag på Medium... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 2 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 Öppna den och gå till fliken Firewall. Där kan du stänga av och sätta på branväggen. Själv har jag på Medium... jag tror att det är en av dom två på bilden men det går inte att stänga av dom eller editera dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 ZoneAlarm är kasst.... Har inte du en webbaserad interface för routern? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 2 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 (redigerad) ZoneAlarm är kasst.... Har inte du en webbaserad interface för routern? va nä. liksom jag bara stoppar i nätverkskabalarna i den så funkar allt men den har ju en brandvägg i sig . den hindrar mig från att creata på spel eller jo jag kan creata men ingen kan joina den =/ Edit : Här kan ni läsa om D-linken Redigerad 2 oktober, 2004 av Fighter-2004 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 Orka ha D-link, orka ha brandvägg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 http://support.dlink.com/faq/results.asp?q...neral%20Routers en utmärkt guide till att öppna portar på sin router! Har öppnat portar till CS, osv! jag älskar min router! hindrar mig från virus/spywares ofta. skulle aldrig stänga av brandväggen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 3 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 (redigerad) men för helvette. Kan ju fan inte komma in i den jävla ip:n. Skriver admin och inget i password, och då kommer connection timed out. Därför man ska ha programvaran på cd/whatever. ffs. Jag kan creata spel men min andra dator ser de int ens i browsern (på alla spel, har dock inte cs:P) Har en d-link 604. de supportrar inte heller den i usa lästa jag nyss, najs företag Redigerad 3 oktober, 2004 av Pain To ThE MaX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 3 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2004 men för helvette. Kan ju fan inte komma in i den jävla ip:n. Skriver admin och inget i password, och då kommer connection timed out. Därför man ska ha programvaran på cd/whatever. ffs. Jag kan creata spel men min andra dator ser de int ens i browsern (på alla spel, har dock inte cs:P) Har en d-link 604. de supportrar inte heller den i usa lästa jag nyss, najs företag jag kommer in men jag vet inte vad/hur jag ska göra så en kille som jag känner ska komma till mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts