Angle Skrivet 18 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2002 Jag är en fuskare och jag är stolt över det Även ibland om fusken inte hjälper tt dugg ibland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 18 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2002 Jag är en fuskare och jag är stolt över det Även ibland om fusken inte hjälper tt dugg ibland Det är ju bra att du är stolt...ser ingen mening i att fuska sig fram...läs stellhells inlägg....jag tror du är en sån han beskriver!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 19 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2002 `Jag har aldrig spelat Vice City men jag fuskar ibland i GTA 3 ,men inte när jag gör missions bara när jag vill skjuta människor och fara omkring och härja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xekenx Skrivet 20 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 november, 2002 Det är ju bra att du är stolt...ser ingen mening i att fuska sig fram...läs stellhells inlägg....jag tror du är en sån han beskriver!!! låt dem som vill fuska göra det... smaken är som baken, delad.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xekenx Skrivet 20 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 november, 2002 Har fuskat när jag va mindre för trodde jag man va "cool"... Nu så fattar jag att fusk är till för alla meningslösa barn som är för dåliga för att spela... du har humor iallafall.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 20 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2002 låt dem som vill fuska göra det... smaken är som baken, delad.. Ja visst alla losers kan få fuska....men det visar bara att dom är n00bs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 20 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2002 VOTE: 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 20 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2002 jag klarar spelet utan fusk först... sen börjar jag fuska lite... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xekenx Skrivet 21 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 november, 2002 Ja visst alla losers kan få fuska....men det visar bara att dom är n00bs lägg av med sånt omoget snack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 21 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2002 jag klarar spelet utan fusk först... sen börjar jag fuska lite... Me 2 jag gör precis samma sak.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GFOK Skrivet 22 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2002 Jag tycker det ät helt ointressant om andra fuskar eller inte, vissa här verkar bli förbannade på att andra fuskar. det är ens egen sak om man vill fuska eller ej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mrK Skrivet 22 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2002 jag fuskar aldrig på uppdrag o så,bara när man vill ha grymma vapen så man kan köra en grym räd hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 22 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2002 lägg av med sånt omoget snack. Ja just det förlåt...jag trodde för ett ögonblick att jag var en 3-åring!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts