xekenx Skrivet 18 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2002 Det händer väl.. hehehe att man fuskar, men inte för mycket då blir det trist.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Leone Skrivet 18 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2002 Jag fuskar aldrig! (förutom om jag provat 1000000 gånger och värkligen har fastnat!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GFOK Skrivet 18 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2002 då fuskar ju du Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xekenx Skrivet 18 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 november, 2002 Jag fuskar aldrig! (förutom om jag provat 1000000 gånger och värkligen har fastnat!) ja men då fuskar du ibland ju, säg inte aldrig då haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Leone Skrivet 18 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2002 Jaja, lite då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xekenx Skrivet 18 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 november, 2002 Jaja, lite då... hahaha ja menar väl det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 18 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2002 jag fuskar lite lite men det är om jag har fastnat!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xekenx Skrivet 18 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 november, 2002 jag fuskar lite lite men det är om jag har fastnat!! sant, fuskar man mer, förstör man spelet och det tar slut aldeles för fort då ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 18 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2002 Jag fuskar aldrig förutom när jag vill ha kul och döda några civil personer i stan det är roligta tycker jag men jag fuskar alldrig på uppragen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GFOK Skrivet 18 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2002 Jag fuskar aldrig förutom när jag vill ha kul och döda några civil personer i stan det är roligta tycker jag men jag fuskar alldrig på uppragen. men då fuskar ju du Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ge ta a Vajs Sitty Skrivet 18 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2002 ja men då fuskar du ibland ju, säg inte aldrig då haha det är nog inte så ofta han provat 1000 000 gånger....så han fuskar nog inte ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Leone Skrivet 18 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2002 det är nog inte så ofta han provat 1000 000 gånger....så han fuskar nog inte ändå Hehe, kanske överdrev lite... Men, jag fuskar i alla fall mycket sällan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ge ta a Vajs Sitty Skrivet 18 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2002 (redigerad) MAN SKA INTE FUSKA DÅ FÄRSVINNER HELA MENINGEN MED UPPDRAG JAG FUSKAR ALDRIG Redigerad 18 november, 2002 av Ge ta a Vajs Sitty Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xekenx Skrivet 18 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 november, 2002 MAN SKA INTE FUSKA DÅ FÄRSVINNER HELA MENINGEN MED UPPDRAG JAG FUSKAR <span style='color:blue'>ALDRIG</span> OJ vad duktig du är då... nja.. man kan få fuska om man verkligen fastnat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ge ta a Vajs Sitty Skrivet 18 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2002 OJ vad duktig du är då... nja.. man kan få fuska om man verkligen fastnat... okej då.......på sin höjd...kika lite i en guide efter tips Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Canza 57 Skrivet 18 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2002 nja.. man kan få fuska om man verkligen fastnat... Klart man får fuska hur mycket man vill men det är roligast om man klarar hela spelet utan att fuska. Det känns bättre då och spelet får längre livslängd. Bättre att spela spelet i månader istället för att fuska igenom det på 2 dar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xekenx Skrivet 18 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 november, 2002 Klart man får fuska hur mycket man vill men det är roligast om man klarar hela spelet utan att fuska. Det känns bättre då och spelet får längre livslängd. Bättre att spela spelet i månader istället för att fuska igenom det på 2 dar. helt sant, jag spelar tillsammans med en polare, vi är bra på lite olika saker så vi gör de uppdrag som vi är bra på sen bytar vi när man inte klarar.. är jävligt kul att bara titta på oxå+ hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 18 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2002 (redigerad) Det är barnsligt att fuska....!!!.... -Mamma jag köpte det här spelet idag och jag kan inte klara det!!! -Jamen fuska då min son!!! -Ja det gör jag...vilken bra ide!!! Redigerad 18 november, 2002 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tony Montana Skrivet 18 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2002 Jag fuskar när jag har klarat spelet.Det är inte direkt kul att fuska sig fram hela vägen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 18 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2002 Har fuskat när jag va mindre för trodde jag man va "cool"... Nu så fattar jag att fusk är till för alla meningslösa barn som är för dåliga för att spela... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts