Ceone Skrivet 1 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 (redigerad) Någon här som lirar D-Day? Körde de med min kompis på Multiplayerdemo och det var jätte fräckt!! Det är gjort som realistigt . Tex. en bazooka kille kan besegra en fullliv tank lätt. Screens kommer... Edit : Tanka Demon här ifrån Redigerad 1 oktober, 2004 av Fighter-2004 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 1 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 whut? ett demo på 300 meg? wow de var länge sen ja tanka demon.. laddar ner i 800 kb/s Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 1 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 Coolt! Laddar ner i 368 kb/sek Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 1 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 Själv behöver man inte tanka det med tanke på att det kom med DVD från PCGamer men om jag skulle så skulle det gå i dom höga hastigheterna på 1mb/s oj vänta fel 1kb/s Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 1 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 Själv behöver man inte tanka det med tanke på att det kom med DVD från PCGamer men om jag skulle så skulle det gå i dom höga hastigheterna på 1mb/s oj vänta fel 1kb/s jag tankar 1.2mb/sek från fragzone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 1 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 Vad är det för spel, har itne hört talats om det? fps? Btw, det är inget nytt med att bazookas kan skjuta söner en panzarvagn med ett skott Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 1 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 Vad är det för spel, har itne hört talats om det? fps? Btw, det är inget nytt med att bazookas kan skjuta söner en panzarvagn med ett skott Ett RTS va? Har inte hunnit lira demot ännu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 1 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 Ett RTS va? Har inte hunnit lira demot ännu... Aa tror de är ett RTS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 2 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 (redigerad) Vad är det för spel, har itne hört talats om det? fps? Btw, det är inget nytt med att bazookas kan skjuta söner en panzarvagn med ett skott ja vet men på typ dom flesta strategie spelen så är det inte så Edit : ett screen Redigerad 2 oktober, 2004 av Fighter-2004 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geek Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 (redigerad) ja vet men på typ dom flesta strategie spelen så är det inte så Edit : ett screen Fett cool bild Redigerad 2 oktober, 2004 av Geek Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 pcg sågade spelet så otriligt hårt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 2 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 här är ett screen: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 2 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 ett till : Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 Vad soft spelet verkar. Ska nog köpa det eller Codename Panzers.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 2 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 multiplayer är lite konstigt jag kan förklara hur reglerna är : Man kör då lag. Så börjar man med en flaggbas. Man köper grejer tanks gubbar osv. med så kallad "MP" man får 50mp var 3dje minut. Man kan högst ha armeer för 600mp. Om en tank kostar 20mp så har jag 20 av 600mp i army.det finns massa flagor utsatta i banan. Om du tar en sån på du 40mp mer per 3dje minut. Målsättningen är att ta alla flaggor och besegra dom andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts